Smart-Lan !

Pagina: 1
Acties:

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07-2025
De eerste LAN die compleet door Next Geneneration georganiseerd word. Is vandaag van start gegaan. De LAN zal worden gehouden in "Zalencentrum Klijnstra" te Wolvega.

En de locatie beschikt over een ruimte voor 40 deelnemers. De LAN zal gehouden worden van 23 t/m 25 mei.

http://smartlan.project-ng.nl

==========================

diz begin lan van een organisatie

misschien wel leuk voor de noordelijke personen onder ons, en niet te vergeten de meer zuidelijkers

uiteraard zal op de catering zijn en de broodjes met iets warms, `s ochtends zullen er wat broodjes aanwezig zijn, om voor de
die-hard gamers toch iets gezonds te leveren
check de site en ik en de organisatie hopen dat je erheen gaat

mocht je iets prive`s in bestelling willen nemen kun je met mij contact op nemen

msn : spidersneak@hotmail.com
mail : khofstra@home.nl

#project-ng
op quakenet uiteraard

(--=) Peace For Everybody (=--)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55
Hoe zit het nou met topics over LAN parties?

In principe mag je gewoon een topic openen over een LAN party die er aan zit te komen, er zijn echter twee dingen waar je op moet letten. Ten eerste hebben we liever geen topics over grote commerciële LAN's, en ten tweede is het de bedoeling dat je even van te voren aan een moderator vraagt of je er een topic mag openen. Gebruik in ieder geval eerst de search, om te kijken of er niet al een topic over is. (hoeft niet per sé een topic in Spielerij te staan, kan ook in een ander subforum als SG of HK)
Meld het in je startpost als je toestemming hebt van een moderator, en van wie!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 13:17
paknaald: Hoewel je gelijk hebt zie ik toch liever dat je een melding in SM of een topic report plaatst. ;)

Anyway, blaatpaal, voortaan graag eerst toestemming vragen, dan een topic openen. Ik laat dit topic open aangezien het weinig zin heeft om 'm nu dicht te doen, en later toestemming te geven. ;)

There is no magic.

• blaatpaal
ok sorry mits het moeilijkheden of etc heeft opgebracht,

zal niet weer gebeuren..
:)

Verwijderd

LAN's zijn cool ! Alleen ik ben er persoonlijk beetje op uitgekeken. Al dat gesjouw en je wordt zo gaaaaaar. Maja ik ben dan ook misschien al een ouwe lul ofzo :)
In ieder geval heb ik genoten van alle lans waar ik geweest ben. Het beste ervan is gewoon rondlopen en checken wat anderen doen en met die lui beetje babbelen. Gamen komt op twee en leechen op drie :+

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01 14:33
blaatpaal schreef op 27 March 2003 @ 22:10:
ok sorry mits het moeilijkheden of etc heeft opgebracht,

zal niet weer gebeuren..
:)
hey als je moeilijke taal uit wil slaan moet je wel woorden gebruiken die je snapt

mits gebruik je hier totaal fout, gebruik als
of etc is ook onmogelijk, sowieso is het raar wat je zegt het dichtste wat bij normale taal komt is "ok sorry als het moeilijkheden of iets dergelijks heeft veroorzaakt.

zo leer je nog eens wat he:) maar please ga niet zo slim proberen te praten en het dan helemaal fout doen :D

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-01 19:52
buzz schreef op 28 maart 2003 @ 09:03:
[...]

hey als je moeilijke taal uit wil slaan moet je wel woorden gebruiken die je snapt

of etc is ook onmogelijk, sowieso is het raar wat je zegt het dichtste wat bij normale taal komt is "ok sorry als het moeilijkheden of iets dergelijks heeft veroorzaakt.

zo leer je nog eens wat he:) maar please ga niet zo slim proberen te praten en het dan helemaal fout doen :D
offtopic:
nee, dat is niet echt smart (lan)

Verwijderd

zo leer je nog eens wat he:) maar please ga niet zo slim proberen te praten en het dan helemaal fout doen
Doe jij ff niet zo irritant man! Ga jij zelf maar eerst eens leestekens en hoofdletters gebruiken!

• blaatpaal
...

sorry voor me taalgebruik :)

en jongens komop zometeen komt er nog een slotje op.. chill and have fun :)

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

offtopic:
Hoe heet dat Invision portal geval? En meer vraag ik niet :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bleet op 28-03-2003 12:34 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025

ONTOPIC!

• buzz
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 10:20:
[...]

Doe jij ff niet zo irritant man! Ga jij zelf maar eerst eens leestekens en hoofdletters gebruiken!
nah dat tiept zo lastig als ik eigenlijk niets nuttigs aan het vertellen ben

[ontopic]
verder is het leuk dat je een lan organiseert maar 40 is een btje weinig om met me cs team naar toe te komen denk ik
[/ontopic]

[ Voor 3% gewijzigd door buzz op 28-03-2003 16:50 ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

buzz schreef op 28 maart 2003 @ 16:47:
[...]

nah dat tiept zo lastig als ik eigenlijk niets nuttigs aan het vertellen ben

[ontopic]
verder is het leuk dat je een lan organiseert maar 40 is een btje weinig om met me cs team naar toe te komen denk ik
[/ontopic]
Euhm, de eerste lan van Boeskoollan was ook niet zoveel hoor (iig geen 40)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• buzz
Blade_V schreef op 28 March 2003 @ 17:12:
[...]

Euhm, de eerste lan van Boeskoollan was ook niet zoveel hoor (iig geen 40)
mjah okay, maar om nou me team te mobiliseren voor zo'n kleine lan is niet echt de moeite waard, misschien als ie wat groter word

• blaatpaal
zijn er nog mensen die er heen gaan?, er is nu een korting.. voor gotters en anderen..

Pagina: 1