Toon posts:

Pctv installeren onder linux??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil pctv installeren on mandrake linux 9.0

Ik heb een pentium 800
geforce 2
384 ram
PCTV TV kaart
en mandrake linux 9.0

ik heb nog nooit met linux gewerkt en snap er ook eerlijk gezegd neit zoveel van.
ik heb wel op het internet gekeken naar pctv linux drivers maar ik weet niet welke ik het beste kopn nemen.
hebben jullie enig idee welk prog ik het beste kan gebruiken?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 21:52

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Afgezien van dit in NOS gepost had moeten worden, had je dit ook makkelijk kunnen vinden.

http://bytesex.org/bttv/

Die worden het meest gebruikt schat ik zo. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
jawel maar dan de viewer er nog bij ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 20:23 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:39
av>nos

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 19:22
Viewer? Je bedoelt gewoon een TV View programma?

Xawtv is op zich een goede.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
goede gok dat dit een slotje zal krijgen... maar goed, lees de faq voor dit forum ff door en dan deze met name, hier staat wat je moet doen als je zoekt naar vervangende programma's

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:00
Hmm ik heb sinds kort ook een pctv thuis liggen maar ik krijg het met geen mogelijkheid aan het werk.
Ik gebruik als viewer xawtv en zapping, maar bij geen van beide wil tie aan de gang. (ben nog aan het uitzoeken of het aan de kaart ligt, misschien is tie wel kapot)

Laat ff weten of je zelf vorderingen maakt. :P

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Mijn pctv rave is in redhat of mandrake plug en play! Kwestie van xawtv starten en kanalen installen of scannen. :)

Verwijderd

-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-

In bovenstaand draadje staat wat wij verwachten van een topicstart, en van een topicstarter. Enig initiatief is op dit forum gewenst. Kijk bijvoorbeeld eens in de freshmeat of sourceforge databases. Daar staan genoeg pctv applicaties. In de faq staat ook een hoop nuttige informatie. Success :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.