Iiyama Vision Master Pro 454 zomaar kapot?

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-08 15:17
Dit is gebeurd bij iemand anders, maar ik schrijf toch ff in de "ik"-vorm.
Ik zat vandaag te computeren en tot dusver nix aan de hand, daarna moest ik naar 't werk toe en liet de PC aan staan. Hij sprong dus na 15min ofzo op standby. Mijn zus wilde toen achter de computer en bewoog de muis, maar er verscheen dus geen beeld. Ook na het aan/uitzetten en in/uitschakelen van de monitor geen beeld. Het lampje blijft groen en ik kan er voor de rest nix mee doen. Knoppen reageren niet ofzo. Ik heb er een andere monitor op aangesloten en die geeft gewoon beeld, daar ligt het dus niet aan. Het is echt iets met de monitor zelf. Iemand die dit ooit heeft gehad of weet wat het kan zijn?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het niet toevallig de kabel die niet meer goed is (het valt natuurlijk altijd te proberen die te vervangen).

Anders is de monitor gewoon kaduuk.

Verwijderd

Probeer hem eens op een andere pc... die zou de boosdoener kunnen zijn.
Anders is hij gewoon dood... lijkt mij..
Voedings/VGA stekker niet los in pc of achter in monitor?

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:01
Anders valt dit probleem vastwel binnen de fabriekgarantie lijkt me...
Maar ik zou inderdaad eerst de kabels veranderen. De monitor is zelf niet verplaatst enzo, terwijl íe aanstond. Lijkt me zo raar dat iets, zomaar stukgaat.
Ik heb ook zo'n monitor en voor die prijs mag je toch wel kwaliteit verwachten.

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-07 23:54
Onsite garantie:
020-4406404

8 dagen DOA

Alstu :)

(Onsite he, dus ze komen langs ;))

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-08 15:17
De monitor is net 3 weken oud. De powerkabel naar de monitor is gewoon goed. Logisch ook, want anders zou 't lampje niet branden. De kabel naar de vga-kaart zou opzich idd kapot kunnen zijn, maar dat kan ik zo niet testen. Maarja, htf kan een kabel nou in een keer kapot gaan? 8 dagen zijn al voorbij dus hij telt niet meer als DOA. Eerst maar eens een andere vga-kabel gebruiken dan.

Verwijderd

Ik heb dus hetzelfde probleem hier. Ik word echt niet helemaal goed meer van mijn VM Pro 454.. Lampje wordt groen, maar geen hoogspanning op de beeldbuis... Ook gewoon van het een op het ander moment.. 's Avonds werkte hij nog, maar 's ochtends deed hij niks meer..

Dit is al mijn tweede 454 trouwens, bij de eerste is de voeding eruit geklapt bij het aansluiten van een muis op de USB-HUB (Maart 2003). Daarna heb ik trouwens wel een gloed-nieuwe (1 1/2 jaar jongere) monitor van Iiyama gekregen (Iiyama Duitsland service)!

Dit mag toch niet gebeuren met een monitor met bouwmaand "November 2002".. mijn oude IIyama 8617e doet het wel nog gewoon na 10 jaar trouwe dienst (wel wat wazig geworden)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-08 00:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:11:
Ik heb dus hetzelfde probleem hier. Ik word echt niet helemaal goed meer van mijn VM Pro 454.. Lampje wordt groen, maar geen hoogspanning op de beeldbuis... Ook gewoon van het een op het ander moment.. 's Avonds werkte hij nog, maar 's ochtends deed hij niks meer..

Dit is al mijn tweede 454 trouwens, bij de eerste is de voeding eruit geklapt bij het aansluiten van een muis op de USB-HUB (Maart 2003). Daarna heb ik trouwens wel een gloed-nieuwe (1 1/2 jaar jongere) monitor van Iiyama gekregen (Iiyama Duitsland service)!

Dit mag toch niet gebeuren met een monitor met bouwmaand "November 2002".. mijn oude IIyama 8617e doet het wel nog gewoon na 10 jaar trouwe dienst (wel wat wazig geworden)
toch vreemd, mijn 454 doet al 5 jaar trouwe dienst. en werkt nog steeds prima :)
wel heb ik een probleem met de dvi aansluiting naar een ati videokaart. maar dat ligt meer aan de videokaart kant want me shuttle werkt prima op dvi.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1