Toon posts:

Is de zeelandnetmodem van mij of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ha,

ik heb kabelinternet van zeelandnet. toen wij hiermee begonnen moest je 18 fl. per maand betalen aan de huur van de modem + ethernetkaart. inmiddels is na een aantal acties die huur te komen vervallen. mij lijkt het nu logisch dat die modem nu van mij is....of niet?...tiz toch een best duur dingetje...zo'n com 21 modem plus realtek ethernet kaart.

b.v.d.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 09:49
www.google.nl
www.zeelandnet.nl

algemene voorwaarden al bekeken?

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 09:49
Artikel 17

Deelbepalingen kabelmodem
17.1 Indien een kabelaansluitpunt aanwezig is en Cliënt beschikt over een geschikt abonnement bij de kabelnetwerkbeheerder (zie de Website van Dienstverlener), kan het leveren van Diensten, in het bijzonder, doch niet uitputtend, internetservice, plaatsvinden door middel van de kabel. Indien Cliënt deze wijze van datatransport wenst te gebruiken, stelt Dienstverlener een kabelmodem aan Cliënt tegen vergoeding ter beschikking.
17.2 Deze vergoeding kan bestaan uit een eenmalige vergoeding waarbij de eigendom van het kabelmodem overgaat op Cliënt.
17.3 Cliënt heeft ook de mogelijkheid tot het aangaan van een huurovereenkomst, waarbij de eigendom van het kabelmodem bij Dienstverlener blijft. De looptijd van de huurovereenkomst voor het kabelmodem wordt gelijk gesteld met de looptijd van het abonnement voor de bijbehorende Internetdienst. De betaling van de huurpenningen vindt gelijktijdig met en op dezelfde wijze als de betaling van het abonnementsgeld plaats.
17.4 Indien het kabelmodem eigendom van Dienstverlener blijft, laat dit de verantwoordelijkheid van Cliënt ten aanzien van verlies, diefstal, verduistering, vermissing, verdwijning of beschadiging (waaronder door blikseminslag) met betrekking tot het kabelmodem onverlet. Cliënt dient zelf voor het kabelmodem een inboedelverzekering af te sluiten dan wel het kabelmodem in een bestaande inboedelverzekering onder te brengen.
17.5 Ingeval van reparatie mag Cliënt het kabelmodem slechts aan werknemers van Dienstverlener in handen geven. Tevens is het Cliënt of derden verboden, behalve op verzoek van Dienstverlener, technische handelingen of veranderingen met betrekking tot het kabelmodem te verrichten. Reparatie, herstel of omwisselingskosten komen voor rekening van Cliënt, indien het defect door Cliënt is veroorzaakt of veranderingen aan het kabelmodem zijn aangebracht zonder toestemming van Dienstverlener.
17.6 Indien een situatie van ongeoorloofde reparatie zich heeft voorgedaan en het kabelmodem niet meer gerepareerd kan worden, is Cliënt de door Dienstverlener te bepalen waarde van het kabelmodem verschuldigd.
17.7 Ingeval van beëindiging van de overeenkomst, door welke oorzaak dan ook, heeft Cliënt de verplichting het kabelmodem onverwijld, doch uiterlijk binnen zeven dagen na beëindiging aan Dienstverlener in goede en complete staat (ter beoordeling aan Dienstverlener) te retourneren op een door Dienstverlener aangegeven adres.
Indien Cliënt het kabelmodem niet binnen de gestelde tijd of niet in goede en complete staat aan Dienstverlener retourneert, is Dienstverlener gerechtigd de waarde van het kabelmodem op Cliënt te verhalen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, dit soort dingen kan je dus ook zelf opzoeken de volgende keer :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.