Toon posts:

Cistron Datalimiet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Die gaan ze dus vanaf volgende maand strikt handhaven (als het geen 1 April grap is)

volgens de gegevens zit ik gemiddeld 6 keer over het limiet heen iedere maand

Dus moet ik nu op zoek naar een andere provider (voor het geval dat het geen grap is)

Ik ben op zoek naar minimaal 512 upload en 1024 download (liefst 1024/1024 maar die heb ik tot nu toe niet kunnen vinden voor thuisgebruikers)

Wie heeft er suggesties ?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
ProDSL van TweakDSL? :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm niet om het een of ander maar Cistron staat bij mij iig niet bekend als de aller strengste op dat gebied. Ik gok dus dat je echt ranzig veel verkeer hebt en ja dat vind geen enkele provider leuk :).

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 20:01

ralfbosz

xm create bosz -c

Demon heeft officieel geen data-limiet, maar ik denk dat als je bij de 120Gb per maand zit ze toch wel zich achter de oren gaan krabben. Waar laat je al die troep :).

rm -r *

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-05 18:36
Ik weet niet wat je met die lijn doet ofzo, maar ik upgrade 3 debian-systemen, download af en toe een debian ISO (die ga je toch niet lokaal opslaan :P) en luister op mijn werk naar streaming muziek vanaf huis.

En ik haal de 20GB per maand niet...

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 18:52:
Die gaan ze dus vanaf volgende maand strikt handhaven (als het geen 1 April grap is)

volgens de gegevens zit ik gemiddeld 6 keer over het limiet heen iedere maand
6x teveel? Dat is in het gunstigste geval 185GB p/m?
Ga ervan uit dat geen enkele provider dat accepteerd...

Of heb je een duurdere abbo en heb je nog meer verkeer :?

En het is geen grap, check je mailbox en cistron.broadband.

Ben jij toevallig die gebruiker die 650GB per maand genereerd?

[ Voor 14% gewijzigd door vassago op 27-03-2003 19:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik host een database van een online game en ik heb een zooi game vrienden dus we wisselen zat dingen uit

Kan je nagaan dat ik niet eens films download

Verwijderd

dus jij hebt 100+ gig/maand upload? omg

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 14:55

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 19:06:
Ik host een database van een online game en ik heb een zooi game vrienden dus we wisselen zat dingen uit

Kan je nagaan dat ik niet eens films download
tsja... onthoud dan in ieder geval dat je wat downtime gaat krijgen als je een andere ADSL provider wilt.... ga uit van minimaal 2 maanden ADSLloosheid, en waarschijnlijk meer.......

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 11:52
op zich (correct me if I am wrong) wel een van de weinige providers die duidelijk is over de datalimiet..en het aanbieden van een overzicht hiervan vind ik erg ok..(Er zijn natuurlijk "providers" ..noem geen namen uch chello ;) die je zonder communicatie vooraf om het minste geringste afsluiten ....

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Komop zeg, natuurlijk gaan ze dat strikt handhaven.
Jou datalimiet is 20Gb. Jij gebruikt 6x zoveel, 120 GB dus. Als je uitgaat van €1.50 (inkoop) per GB, lijdt Cistron dus 150 euro verlies aan jou, per maand !

Geen enkele ISP zal dit toestaan op een 1024 kbit verbinding. Ga dus eens op zoek naar een 2-8mbit pakket, met een ruimer datalimiet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.