Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Of andere eens proberen wat er gebeurt als u gewoon het modem inprikt en voor de drivers verwijst naar de cdrom.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verder zit de modem direct op de USB poort van de PC, Ook op de andere PC's waar ik hem op geprobeerd heb
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
[rml][ ADSL - Thomson SpeedTouch 330] defect?[/rml]
Omruilen voor een ethernet modem lijkt de beste oplossing... Owja... ik had dat topic eerder gelezen, maar heb het teruggevonden door te zoeken op 'Thomson SpeedTouch 330'...
[ Voor 51% gewijzigd door Cpt.Morgan op 27-03-2003 21:19 ]
Toch lastig want een Ethernet modem kost een stuk meer dan die gratis USB modem die je er bij krijg...
Hehe yep, maar een ADSL verbinding waar je wel voor betaald, maar die niet werkt... dat is pas duur_DPC_Null2k schreef op 27 March 2003 @ 22:50:
Toch lastig want een Ethernet modem kost een stuk meer dan die gratis USB modem die je er bij krijg...
Anoniem: 40214
in dit topic werden de eerste maanden, die wel/niet werkten door wanadoo gecrediteerd :-)
[b][message=17384431,noline]Cpt.Morgan schreef op 27 March
Omruilen voor een ethernet modem lijkt de beste oplossing... Owja... ik had dat topic eerder gelezen, maar heb het teruggevonden door te zoeken op 'Thomson SpeedTouch 330'...
Dat was in dat geval zo. omdat zijn PC blijkbaar al twee modems gesloopt had, de combi PC-USB modem ging bij hem niet flex.
In dit geval gewoon je Installatiehulp bellen, vertellen wat de lampjes doen (zal wel "usb-led 2-3x rood knippen en dan alles uit" doen) en duidelijk uitleggen dat je het op meerdere PC's geprobeerd hebt, dan is je modem gewoon defect namelijk
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp