[ADSL] Thomson modem niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik ben nu voor iemand ADSL aan het aansluiten. Daar zit een Thomson Speedtouch 330 modem bij.
Nadat ik alles aangesloten had deed hij het (teminste, de lampjes branden) Maar na 2 reboots was het ineens een 'Unknown Device' geworden. Na het herinstalleren van windows (XP) nog steeds het zelfde probleem. Het testen op andere PC's geeft het zelfde probleem.
Ik vermoed daarom ook dat de modem mischien zelf kapot is.
Weet iemand van jullie mischien wat het probleem zou kunnen zijn of zou die echt kapot zijn ?

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 08:48
Is het modem het enige usb apparaat? En zonder usb_hub ertussen?

Of andere eens proberen wat er gebeurt als u gewoon het modem inprikt en voor de drivers verwijst naar de cdrom.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reminder
Hij wil hem alleen maar als Unknown Device installeren, Als ik verwijs naar een map zegt hij dat die drivers niet goed zijn en wil ze niet installeren.
Verder zit de modem direct op de USB poort van de PC, Ook op de andere PC's waar ik hem op geprobeerd heb

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 22:06
Zie dit topic:

[rml][ ADSL - Thomson SpeedTouch 330] defect?[/rml]

Omruilen voor een ethernet modem lijkt de beste oplossing... Owja... ik had dat topic eerder gelezen, maar heb het teruggevonden door te zoeken op 'Thomson SpeedTouch 330'...

[ Voor 51% gewijzigd door Cpt.Morgan op 27-03-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reminder
Ah bedankt, ik heb wel gezocht maar ik heb de engelse versie van XP dus ik zocht steeds naar 'Unknown Device' :)
Toch lastig want een Ethernet modem kost een stuk meer dan die gratis USB modem die je er bij krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 22:06
_DPC_Null2k schreef op 27 March 2003 @ 22:50:
Toch lastig want een Ethernet modem kost een stuk meer dan die gratis USB modem die je er bij krijg...
Hehe yep, maar een ADSL verbinding waar je wel voor betaald, maar die niet werkt... dat is pas duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40214

[rml][ ADSL - Thomson SpeedTouch 330] defect?[/rml]
in dit topic werden de eerste maanden, die wel/niet werkten door wanadoo gecrediteerd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

[b][message=17384431,noline]Cpt.Morgan schreef op 27 March
Omruilen voor een ethernet modem lijkt de beste oplossing... Owja... ik had dat topic eerder gelezen, maar heb het teruggevonden door te zoeken op 'Thomson SpeedTouch 330'...

Dat was in dat geval zo. omdat zijn PC blijkbaar al twee modems gesloopt had, de combi PC-USB modem ging bij hem niet flex.

In dit geval gewoon je Installatiehulp bellen, vertellen wat de lampjes doen (zal wel "usb-led 2-3x rood knippen en dan alles uit" doen) en duidelijk uitleggen dat je het op meerdere PC's geprobeerd hebt, dan is je modem gewoon defect namelijk :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1