Toon posts:

geen beeld bij afspelen films wel geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ikkie heb op netgamez bergen leuke film´s "gekregen"
maar bij heel wa films heb ik wel geluid maar geen beeld

realplayer zegd
Bepaalde stromen in deze film hebben een niet-ondersteunde indeling

en media player zegd
dat ie een fout heeft met downloade van codec
en ja hij heeft wel internetverbinding

ik heb divx geinstaleerd de nieuwste

maar helaas heb ik geen beeld

wie o wie kan mij hier mee helpen of heeft een gelijk soortig probleem
ALI G INDAHOUSE

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Als je met "gekregen" illegaal gedownload bedoelt, dan is deze topic niet gewenst op GoT.
Het zou helpen als je vermeldt wat voor type bestanden die films zijn, zo kunnen we hier echt niks mee. Je groet op het einde (of wat is het?) is ook niet echt de policy hier zeg maar. Lees eerst ff de faq anders en probeer dan eerst de search eens, er zijn erg veel topics hierover geweest.

[ Voor 19% gewijzigd door TheLemon op 27-03-2003 18:10 ]

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
probeer het spelertje dat bij de divx codec geleverd wordt eens te gebruiken...
En idd als hetilegaal is wat je bezit gelieve hier dit topic te laten sluiten door een modje..

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
probeer eens een codec pack te installeren???

Verwijderd

Komaan jongens, help hem toch gewoon, in plaats van te zeuren dat de films die hij heeft illegaal zijn. Ten eerste zegt hij dat niet letterlijk, en ten tweede hebben we allemaal wel illegale films op onze pc.

/ontopic

Probeer eens het "Nimo Codec Pack" te installeren. Dat is een installer met een hele hoop codecs, en de kans dat degene die je nodig hebt ertussen zit is dus wel redelijk groot

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je zelf ook maar enige moeite gedaan om te zoeken op dat probleem? Deze vraag is nu al talloze keren voorbij gekomen...

Een codec pack installeren is de beste manier om de filmweergave te verneuken. Dat zijn verzamelingen codecs gecombineerd tot een hoop puin. Zorg er dus voor dat dat soort rotzooi van je PC af is en gebruik een filter als ffdshow.

Het ffdshow-filter speelt vrijwel alle MPEG4 formaten (DivX 3/4/5, XviD) zonder problemen en zonder dat je een berg codecs moet installeren die mogelijk conflicteren met elkaar. Daarnaast bezit ffdshow een groot aantal postprocessing mogelijkheden om de weergave te optimalizeren.

Omdat ffdshow enkel beeld behandelt heb je waarschijnlijk ook nog een AC3 filter nodig omdat sommige films hiervan gebruik maken.

Daarnaast is BSplayer aan te raden als videoplayer. Verbruikt weinig resources, kan ondertitels weergeven en heeft tal van andere praktische features die menig andere mediaplayer moeten missen.

BSPlayer
ffdshow filter
AC3 filter

Heb je dan nog een film die niet wil afspelen, dan kun je GSpot gebruiken om te weten te komen welke codec je nodig hebt. Installeer dan enkel de benodigde codec!

Als je zelf ook films encodeert, dien je natuurlijk wel de codecs van de formaten waarnaar je codeert te installeren. De eerder genoemde programma's zijn slechts DirectShow filters die enkel de weergave verzorgen.

[ Voor 1% gewijzigd door satcp op 27-03-2003 18:15 . Reden: typos ]

Verwijderd

Topicstarter
UltimateCarnage
1337 + 666 = 2003

&

SatCP
never tell me the odds

aan jullie heb ik teminste nog iets heb het inderdaad gedaan en ja hoor had geluid
vriendelijk bedankt voor jullie hulp
Pagina: 1