Toon posts:

[XP] krijg geen beeld meer in windows xp na tvout *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ten einde raad! een vriend van mij heeft gisteravond geprobeerd om z'n geforce 4 440, op z'n tv aan te sluiten. dit lukte niet, en nu kan de pc helemaal geen beeld meer geven in windows zelf.

de pc start wel nog gewoon op, het xp opstartscherm zie je, maar daarna is het zwart. :( :( :(

echt hopeloos dit, heb van alles geprobeerd (veilige modus, vga modus, repair cd etc etc) EN NIKS HELPT!!!!
heb er net een andere kaart ingezet (tnt2) en kreeg toen wel beeld in windows; ik heb toen gelijk de nvidia drivers eruit gegooit en de pc opnieuw opgestart... maar nu kom ik windows WEER niet in..

ik ben echt super gefrustreerd nu...

wie helpty??

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om een tv aan je tv-out te hangen en vervolgens te kijken of je daar wel beeld hebt zodat je daar vervolgens de instellingen weer kunt corrigeren?

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik gedaan, en heb idd beeld totdat ik windows in wil komen....

bios heb ik ook standaards geladen etc.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 17:48 ]

Verwijderd

lijkt me vreemd dat je tv-out en je monitor geen beeld meer geven... :|
probeer trouwens eens system repair van Windows XP... en dan een datum/tijd kiezen toen je "vriend" er nog niet aan had gezeten

Verwijderd

Topicstarter
een vriend he :) hoe doe je dat precies?? van die datum tijd kiezen

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 16:41
gok wanneer je op je desktop zit, rechtermuis knoop klikke, met pijltjestoetsen naar 1X naarboven vervolgens enter.
Shit-tab, rustig 4X naar rechts drukken, enter
4X tab, spatie, mja daarna is het gok werk :P
shift-tab, (bijmij:) 6X rechts tab spatie. EN je zou weer beeld moeten hebbe :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt :P

https://d4armory.io/Player/803500

Verwijderd

Topicstarter
DarkY schreef op 27 March 2003 @ 17:56:
gok wanneer je op je desktop zit, rechtermuis knoop klikke, met pijltjestoetsen naar 1X naarboven vervolgens enter.
Shit-tab, rustig 4X naar rechts drukken, enter
4X tab, spatie, mja daarna is het gok werk :P
shift-tab, (bijmij:) 6X rechts tab spatie. EN je zou weer beeld moeten hebbe :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt :P
helaas, werkt niet echt..

hoe werkt system restore precies? bij f8 "last good used configuration" werkt niet... hoe kan ik bv een week terug kijken?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 18:03 ]

Verwijderd

Heb je de GoT search gebruikt? Zeg niet "Ja" want dan jok je, er was namelijk enkele dagen geleden een topic met exact hetzelfde probleem ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 18:05:
Heb je de GoT search gebruikt? Zeg niet "Ja" want dan jok je, er was namelijk enkele dagen geleden een topic met exact hetzelfde probleem ;)
heb dat ding gebruikt (maar kan er nooit wat mee vinden)

waar zoek jij op dan>? als ik bv intik zwart beeld krijg ik 23456 resultaten, nee daar heb ik wat aan?? kan je me die link geven dan?

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:39
Jij kan echt niet zoeken nee :P
[WinXP]Na opstartlogo van xp zwart beeld
[XP] Heb geen beeld meer in XP
[WinXP]Geen beeld meer bij opstarten Windows :)

Na nog geen minuut te hebben gezocht:zoektermen:
geen beeld in windows xp --> veel hits :)
Dat was moeilijk he ;)

[ Voor 32% gewijzigd door FitNiX op 27-03-2003 18:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 18:09:
[...]

heb dat ding gebruikt (maar kan er nooit wat mee vinden)

waar zoek jij op dan>? als ik bv intik zwart beeld krijg ik 23456 resultaten, nee daar heb ik wat aan?? kan je me die link geven dan?
Goed opletten dat hij op "alle trefwoorden (EN)" staat en niet op "Één of meer van de trefwoorden (OF)". In dat laatste geval vind je inderdaad een hoop.
Gaat van 43879 naar 1141 gevonden resultaten ;)
zoeken op "zwart beeld windows XP geforce4" met alle trefwoorden(en)
poging 2 zwart vervangen in geen

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 18:48:
[...]

Goed opletten dat hij op "alle trefwoorden (EN)" staat en niet op "Één of meer van de trefwoorden (OF)". In dat laatste geval vind je inderdaad een hoop.
Gaat van 43879 naar 1141 gevonden resultaten ;)
zoeken op "zwart beeld windows XP geforce4" met alle trefwoorden(en)
poging 2 zwart vervangen in geen
ok tnx!! :D

zocht idd op of ipv en

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ff topics doorgelezen met soortgelijk probleem, maar niemand heeft het weten op te lossen :'( iedereen eindigt met een reintall of format :(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

"HELP" verwijderd uit topictitel, dit soort dingen zien we liever niet, zie ook FAQ Forumgedrag - Topictitel, iedereen wil uiteraard graag hulp :).

Verwijderd

Topicstarter
*update*

probleem heb ik na 8 uur opgelost :D ben met een oud videokaartje te werk gegaan, (pci kaart) en via die weg de gf4 drivers eraf en erop gezet!! pfff wat een klote probleem zeg!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:39
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 10:44:
*update*

probleem heb ik na 8 uur opgelost :D ben met een oud videokaartje te werk gegaan, (pci kaart) en via die weg de gf4 drivers eraf en erop gezet!! pfff wat een klote probleem zeg!
Hmm, dan denk ik dat ik mijn oude PCI videokaart maar nog niet weggooi, kan altijd nog ergens goed voor zijn :P

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:07

Maartenvs

For Sale

veilige modus driver opnieuw installeren klaar
Pagina: 1