Ik heb sinds de laatste 2 maanden last dat mn printer zomaar uit zichzelf gaat printen zonder dat ik daar een opdracht voor heb gegeven.
Het klinkt erg vreemd idd.
Ik heb geen virus of trojan (volgens mn scanner)
Ik had mn printer gedeeld staan, maar nu niet meer, helaas was dat niet de oplossing voor het probleem aangezien ik het nog steeds heb.
Ik heb mn computer al een keer geformateerd maar dat heeft niet geholpen, ik vind het echt supervaag.
Ow ja, en hij print niet om de zoveel tijd. Hij print soms zo maar een keertje op een dag, en dan weer een paar dagen niet. En hij doet het alleen als ik een internetpagina voor me heb. Dus dan open ik die internet pagina (welke pagina maakt niet uit), en dan gaat ie die uitprinten.
Zal mij benieuwen wie dit wel eens eerder heeft meegemaakt
.
Edit:
Ik heb een HP deskjet 720 C, en draai onder windows XP
Het klinkt erg vreemd idd.
Ik heb geen virus of trojan (volgens mn scanner)
Ik had mn printer gedeeld staan, maar nu niet meer, helaas was dat niet de oplossing voor het probleem aangezien ik het nog steeds heb.
Ik heb mn computer al een keer geformateerd maar dat heeft niet geholpen, ik vind het echt supervaag.
Ow ja, en hij print niet om de zoveel tijd. Hij print soms zo maar een keertje op een dag, en dan weer een paar dagen niet. En hij doet het alleen als ik een internetpagina voor me heb. Dus dan open ik die internet pagina (welke pagina maakt niet uit), en dan gaat ie die uitprinten.
Zal mij benieuwen wie dit wel eens eerder heeft meegemaakt
Edit:
Ik heb een HP deskjet 720 C, en draai onder windows XP
[ Voor 4% gewijzigd door Virax op 27-03-2003 17:50 . Reden: extra info ]