In principe is het modsysteem er zodat mensen die geen loze reacties willen zien die ook niet te zien krijgen. (iedereen kan modden, niet zoals op het forum) Als veel mensen jou reactie loos vinden dan wordt ie omlaag gemod. Soms gaat dat een beetje mis omdat meerdere em tegelijk modden. Vaak komt er dan na een tijdje wel zo'n tmf-er lang, die het wat bijwerkt. Loopt het zelfs op termein nog de spuigaten uit dan meld je het ff.
Blijft er nog over posts die grappig bedoelt zijn. Dit hangt puur van degenen die modereren af. Misschien snappen zij je grap wel niet. Of misschien vinden ze je grap over het randje, terwijl jij dat niet vind. Da's dan jammer.
Niet anoniem modereren heeft m.i. totaal geen nut. Als mensen veel omlaag modden waar het niet terecht is dan krijgen ze vanzelf een te hoog penalty ratio om nog te kunnen modden.
Wat jou geval betreft, het is volgens mij zeker niet het geval dat mensen je postings omlaag modden om jou persoon. Dat geloof ik zeker niet.
Volgens mij is het onzin om die mensen te mailen. Volgende keer gewoon topicje hier openen als jou post te laag staat, gewoon met linkje naar posting en een kleine toelichting. (zoals
deze bijvoorbeeld.

)
[
Voor 14% gewijzigd door
Jesse op 28-03-2003 15:11
]