Zojuist heb ik LED's ontvangen van een IA. Dus ik wilde ff mn toetsenbord modden. Dus ik had het Numlock-ledje (standaard groen) vervangen door een blauw ledje, en het scroll-lock ledje vervangen door een rode. Ik testte het toetstenbord heel even op een oudere computer, alles werkte, dus ik sloot em aan op mn nieuwe pc.
PC start op enzo, alleen hoor ik wat gesis uit het toetsenbord, en later ook rook
Dus ik alles uitgezet, en tobo weer opengeschroeft: beide ledjes waren gesmolten (vooral de rode)
Ik vind het nogal vreemd om 2 redenen:
1: Het blauwe ledje heeft meer spanning nodig dan de originele groene (neem ik aan).
2: Een paar maanden geleden had ik het capslock-ledje al vervangen door een oranje, en daar werkte alles perfect mee (nu nog steeds)
Ik vind dit behoorlijk vaag, hoe kan zoiets nou?
PC start op enzo, alleen hoor ik wat gesis uit het toetsenbord, en later ook rook
Dus ik alles uitgezet, en tobo weer opengeschroeft: beide ledjes waren gesmolten (vooral de rode)
Ik vind het nogal vreemd om 2 redenen:
1: Het blauwe ledje heeft meer spanning nodig dan de originele groene (neem ik aan).
2: Een paar maanden geleden had ik het capslock-ledje al vervangen door een oranje, en daar werkte alles perfect mee (nu nog steeds)
Ik vind dit behoorlijk vaag, hoe kan zoiets nou?