<table border=6 cellpadding=6 cellspacing=2><tr bgcolor=darkgray><td bgcolor=lightgray><table border=2 cellpadding=1 cellspacing=1><tr bgcolor=#e4e4e4><td class=b6><center>sub-teams</center></td><td class=b6><center>leden</center></td><td class=b6><center>updated</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] graasland</div></td><td class=b6><div align=center>9</div></td><td class=b6><div align=center>13-7-2000</div></td><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Need The Speed</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] DutchBat Clan</div></td><td class=b6><div align=center>11</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] pjotreke & Witlof</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] The LawnMooh'er Men</div></td><td class=b6><div align=center>8</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Zeegers Cows</div></td><td class=b6><div align=center>3</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Pinball</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Ronnie Tober</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] -=WPCP=-</div></td><td class=b6><div align=center>5</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Insomniacs</div></td><td class=b6><div align=center>7</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] #hekje</div></td><td class=b6><div align=center>25</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Groningen</div></td><td class=b6><div align=center>8</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Team SVM</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Cowards</div></td><td class=b6><div align=center>15</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Rainman & GHOst</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Pauperboyz</div></td><td class=b6><div align=center>5</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] MrCyber</div></td><td class=b6><div align=center>7</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] DPC PinkRoccade Team</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Sub-Team Hack BV</div></td><td class=b6><div align=center>4</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Schumi</div></td><td class=b6><div align=center>20</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] DOEDS</div></td><td class=b6><div align=center>6</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] HellRailers</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Jurgen Wildhagen</div></td><td class=b6><div align=center>3</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Team Hi Everybody</div></td><td class=b6><div align=center>7</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Need The Speed: Cows Unleased</div></td><td class=b6><div align=center>2</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] the Forgotten Crunchers</div></td><td class=b6><div align=center>20</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] USRFORCE CLAN</div></td><td class=b6><div align=center>4</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] DeathStrike</div></td><td class=b6><div align=center>13</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] The Dutch Cows Boys</div></td><td class=b6><div align=center>13</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] De Burin' Cows</div></td><td class=b6><div align=center>20</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] GenderBenders Breda</div></td><td class=b6><div align=center>10</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Team BVD</div></td><td class=b6><div align=center>4</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Team |>Just dU It!<|</div></td><td class=b6><div align=center>14</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Team Bikkels!</div></td><td class=b6><div align=center>8</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Team Frikandel Speciaal</div></td><td class=b6><div align=center>8</div></td><td class=b6><div align=center>13-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Team Bloody Mary</div></td><td class=b6><div align=center>3</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] AUGUSTIJN</div></td><td class=b6><div align=center>15</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#f6f6f5><div align=left>[Dutch Power Cows] Fabo Systems</div></td><td class=b6><div align=center>4</div></td><td class=b6><div align=center>12-7-2000</div></td></
[Dutch Power Cows]#ueberkoei : (ongeveer) 6 leden
Maar ik heb het idee dat er onderhand al veel meer leden zijn, alleen die flushen dan onder de andere mailadressen.
[Je kan toch maar maximaal 8 mailadressen retiren?]
Ik geef het wel weer door als ik precies (zal ik nooit weten, maar goed
) hoeveel leden wij hebben.
Maar ik heb het idee dat er onderhand al veel meer leden zijn, alleen die flushen dan onder de andere mailadressen.
[Je kan toch maar maximaal 8 mailadressen retiren?]
Ik geef het wel weer door als ik precies (zal ik nooit weten, maar goed
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Verwijderd
Euhm, u had [DPC] - CrashNet - PCR/Bilderbeek al in uw lijstje ?
Aantal PC's is variabel, meestal zo'n kleine 20, P3 550 en hoger en een aantal duals.
En we doen het met de TD en assemblage van PCR !
Aantal PC's is variabel, meestal zo'n kleine 20, P3 550 en hoger en een aantal duals.
En we doen het met de TD en assemblage van PCR !
/me is echt maar met z'n tweetjes,
MPS telt niet heb ik gehoord
MPS telt niet heb ik gehoord
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Deze telling is helaas niet nauwkeurig of betrouwbaar volgens mij.
Alleen al door het getal 100+
En er zijn ook mensen die PC's of processors tellen.
Maar je moet alleen de cowboys/girls of assimileerders tellen.....
Mo-Bees> wel dank voor dit overzicht, toch leuk!
Alleen al door het getal 100+
En er zijn ook mensen die PC's of processors tellen.
Maar je moet alleen de cowboys/girls of assimileerders tellen.....
Mo-Bees> wel dank voor dit overzicht, toch leuk!
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
DarkHelmet,
Humm, je hebt wel gelijk. Maar ik moet hier uitgaan van het feit dat iedereen eerlijk het aantal leden doorgeeft.
kwestie van vertrouwen.
Humm, je hebt wel gelijk. Maar ik moet hier uitgaan van het feit dat iedereen eerlijk het aantal leden doorgeeft.
kwestie van vertrouwen.
Team [dpc] Pallas Athene CSHH
heeft inmiddels 9 leden, and still growing!
heeft inmiddels 9 leden, and still growing!
Mo-Bees, volgens mij heb jij het nog helemaal niet druk
(BIG WINK) dussuh, kan jij de teams niet ff (!) op alfabetische volgorde zetten?
Is maar een voorstel hoor
Itsme!
Is maar een voorstel hoor
Itsme!
Bericht hierboven
Humm Itsme! heeft leuke ideeën, vooral als hij ze zelf niet hoeft uit te voeren!!!!
Ik kijk wel wanneer ik een keer tijd heb HAHA!
Ik kijk wel wanneer ik een keer tijd heb HAHA!
ff ander vraagje hoor, maar ik lees hier dat een heleboel teams meer dan 8 leden hebben....of is het hebben van een team iets anders dan dat je retired? Nee toch?
brikoe ,
dat is weldegelijk wat anders, ik heb het hier over mensen die allemaal op hetzelfde e-mail adres flushen. (en dus zo een team vormen)
het gaat dus niet alleen om geretiredde e-mail adressen.
je kan ook met vrienden/familie afspreken dat je op 1 e-mail adres flusht en zo dus een team vormd.
snappie?
dat is weldegelijk wat anders, ik heb het hier over mensen die allemaal op hetzelfde e-mail adres flushen. (en dus zo een team vormen)
het gaat dus niet alleen om geretiredde e-mail adressen.
je kan ook met vrienden/familie afspreken dat je op 1 e-mail adres flusht en zo dus een team vormd.
snappie?
Dus je wilt het aantal draaiende computers weten? Nou, dan moet ik eens ff gaan tellen. Met 6 leden houd ik onderhand niet meer bij hoeveel mijn vrienden hebben....ehm...
15 + 6 + 3 + 4 + 2 + 1 + 10 + 4 + 9 = 51
Dan kom ik voor de #ueberkoeien op zo'n 51 computers/processors die een cow hebben.
[update]Dit is dus niet de bedoeling
[/update]
15 + 6 + 3 + 4 + 2 + 1 + 10 + 4 + 9 = 51
Dan kom ik voor de #ueberkoeien op zo'n 51 computers/processors die een cow hebben.
[update]Dit is dus niet de bedoeling
Team Frikandel Speciaal = Team Frikandel Speciaal + 1
8 members inmiddels
8 members inmiddels
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Hmf...
ten eerste is het vandaag 12 juli
en geen 15
ten tweede hoe kan ik in zo'n korte tijd dat maken...........not
ten eerste is het vandaag 12 juli
ten tweede hoe kan ik in zo'n korte tijd dat maken...........not
Verwijderd
Euh Mo-Bees het is [Dutch Power Cows] Dutchbat Clan en niet [Dutch Power Cows] Dutch Clan zou je dat ff willen veranderen
jha,ik vind hem wel relax knal die lijst ff online ofzo...op http://www.dutchpowercows.org/index.dsp 
maareuh moet tie wel up-to-date blijven he?
fabosystems heeft inmiddels 4 Leden...
maareuh moet tie wel up-to-date blijven he?
fabosystems heeft inmiddels 4 Leden...
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Die 100+ van de Quakers United | Cewle Coown Cadavers klopt echt wel hoor !
Op onze keyserver staan meer dan 100 hosts
ongeveer 20 dode flushers. Daarnaast komen ook nog ongeveer 10 man, van wie de blokjes op een of andere manier niet terecht komen op de keyserver maar wel op die van d.net.
En er zijn ook hosts waar meerdere mensen onder flushen, dus uiteindelijk kom je op meer dan 100 !
Op onze keyserver staan meer dan 100 hosts
ongeveer 20 dode flushers. Daarnaast komen ook nog ongeveer 10 man, van wie de blokjes op een of andere manier niet terecht komen op de keyserver maar wel op die van d.net.
En er zijn ook hosts waar meerdere mensen onder flushen, dus uiteindelijk kom je op meer dan 100 !
Leuk gedaan trouwens Moobees, ga je nu uitrekenen hoeveel leden DPC nou echt heeft en hoeveel procent we nu daadwerkelijk flushen ?
Het aantal blokjes per lid ligt iig niet op 1000 ik denk eerder 750
bij ons team ligt het ongeveer op 200 per dag
bij ons team ligt het ongeveer op 200 per dag
Rico-Burn: 100 hosts != 100 members
members zijn mensen die zich af en toe hier begeven, en actief meedoen aan DPC. Anders kan ik ook wel zeggen dat ik een team heb... terwijl maar 1 persoon wel eens zijn stats bekijkt op mijn proxy...
members zijn mensen die zich af en toe hier begeven, en actief meedoen aan DPC. Anders kan ik ook wel zeggen dat ik een team heb... terwijl maar 1 persoon wel eens zijn stats bekijkt op mijn proxy...
Rico-Burn,
wu's per lid klopt wel, omdat het per lid is dat gisteren heeft geflusht.
1.466.760 : 1123 = 1306 (afgerond)
Ennuh als je het beter kan waarom doe je dat dan niet, hoe meer stats hoe beter dacht ik zo!
Mo-Bees wil Rico-Burn voordragen om die stats van wanneer leden elkaar inhalen te posten op GoT
Dit gaat zeker over mijn stats bij DPC hitparade?Leuk gedaan trouwens Moobees, ga je nu uitrekenen hoeveel leden DPC nou echt heeft en hoeveel procent we nu daadwerkelijk flushen ?
wu's per lid klopt wel, omdat het per lid is dat gisteren heeft geflusht.
1.466.760 : 1123 = 1306 (afgerond)
Ennuh als je het beter kan waarom doe je dat dan niet, hoe meer stats hoe beter dacht ik zo!
Mo-Bees wil Rico-Burn voordragen om die stats van wanneer leden elkaar inhalen te posten op GoT
Ik bedoel dat als bijvoorbeeld iedereen van mijn subteam en die van andere flushen dat je op meer actieve leden uitkomt dus dat het aantal bloks per member zakt als een baksteen.
En nee Moobees, ik ben niet zo'n fanatiekeling als jou, ik heb al zo weinig tijd en die wil ik dan nuttig besteden, leuk geprobeerd
energy:--> dan zou je dus kunnen zeggen dat het team 130 leden heeft mnar ik rond het dus af naar 100
En nee Moobees, ik ben niet zo'n fanatiekeling als jou, ik heb al zo weinig tijd en die wil ik dan nuttig besteden, leuk geprobeerd
energy:--> dan zou je dus kunnen zeggen dat het team 130 leden heeft mnar ik rond het dus af naar 100
Riiiicccoooo-Buurrnn,
Current Email: stijncorsel@hotmail.com
Homepage: http://212.187.0.26/dpc
Occupation: Skolier Havo 5, echte tweaker
Interests: Stupid question, I'm a Tweaker :-)
Mo-Bees for more stats!
Current Email: stijncorsel@hotmail.com
Homepage: http://212.187.0.26/dpc
Occupation: Skolier Havo 5, echte tweaker
Interests: Stupid question, I'm a Tweaker :-)
Haha, dacht het niet, als je een echte Tweaker bent probeer je het eerst en zegt dan dat het niet lukt of dat je geen tijd hebt!Interests: Stupid question, I'm a Tweaker :-)
Mo-Bees for more stats!
Mo-Bees, waarschijnlijk hebt je eroverheen gelezen maar hier is is'tie nog een keertje:
Inmiddels is het aantal leden gestegen naar 8
Inmiddels is het aantal leden gestegen naar 8
Mo-bees, check je postbus.
Bericht hierboven
Mo-Bees wil meer sub-teams
kom op er zijn vast nog wel teams die niet in dit lijstje voorkomen.
neem ff de moeite om wat van je te laten horen!
mobees@gmx.net
kom op er zijn vast nog wel teams die niet in dit lijstje voorkomen.
neem ff de moeite om wat van je te laten horen!
mobees@gmx.net
Mo-Bees, hebbie me mail nog niet gehad? Of had je geen tijd om je hele lijst aan te passen?
/me heeft alles op alfabet gezet, /me is gek
/me heeft alles op alfabet gezet, /me is gek
Bericht hierboven
Itsme!, heb je lijst wel gehad, maar kon er niks mee.
heb er ook niet echt veel tijd ingestoken, kon hem niet openen, maar heb ook niet verder gekeken dan mijn neus lang is haha!
Voorlopig ff geen tijd voor!! (sorry all)
heb er ook niet echt veel tijd ingestoken, kon hem niet openen, maar heb ook niet verder gekeken dan mijn neus lang is haha!
Voorlopig ff geen tijd voor!! (sorry all)
Moo-Bees: Ik heb nu een subteam gemaakt en heet: [Dutch Power Cows] The Beer Cows team

Voorheen: [Dutch Power Cows] iMAGE
Kun je me opnemen in je stats?
thnx
btw. mijn team is wel aan het sparen voor MF6
Voorheen: [Dutch Power Cows] iMAGE
Kun je me opnemen in je stats?
thnx
btw. mijn team is wel aan het sparen voor MF6
// Mo-Bees help mode //
AMD- Hoeveel leden telt jouw subteam?
// Mo-Bees-direct help mode 2 //
Ik heb er nu maar ff een heel simpel HTML-etje van gemaakt, kijk maar. Ligt in je postbus
Itsme! Hoopt dat TA alle clientjes niet goed hebben ingesteld en dat we morgen lekker over ze heen walsen!
AMD- Hoeveel leden telt jouw subteam?
// Mo-Bees-direct help mode 2 //
Ik heb er nu maar ff een heel simpel HTML-etje van gemaakt, kijk maar. Ligt in je postbus
Itsme! Hoopt dat TA alle clientjes niet goed hebben ingesteld en dat we morgen lekker over ze heen walsen!
Bericht hierboven
Mijn team bestaat nu uit 3 leden (8 cpu's verdeeld over 7 PC's)
Verwijderd
[mo-bees verafgod-mode]
Mo-Bees for D.net president!
Keep up the good work! mOOOOOOhhh!
[/mo-bees verafgod-mode]
Mo-Bees for D.net president!
Keep up the good work! mOOOOOOhhh!
[/mo-bees verafgod-mode]
aragorn, nou nou ik ben niet die gene die het meeste werk verzet.
Femme is at the top of the list!!!
Ik kan hier heel kort over zijn, ik ben maar een nobele dienaar!, Femme is de Koning!
Femme is at the top of the list!!!
Ik kan hier heel kort over zijn, ik ben maar een nobele dienaar!, Femme is de Koning!
Als alle subteams hier zichzelf even toevoegen, dan kunnen alle wijzigingen zelf onderhouden worden, en hoef ik mijn casemalijntje niet te overbelasten met het laden van deze topic 
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=65
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=65
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Mo-Bees,
ik heb toch een beetje moeite met definitie van een subteam member. Het aantal mensen die
onder mijn account (Killemall) flushen zijn niet evenredig met het aantal hosts en koetjes.
Achter mij keyproxy zitten weer andere keyproxies. Daarnaast heb ik diverse koetjes draaien op onze testservers op het werk. Wie is de member ? De beheerder van de server of degene die het koetje opgestart heeft ?
Keep on doing the good work !!
ik heb toch een beetje moeite met definitie van een subteam member. Het aantal mensen die
onder mijn account (Killemall) flushen zijn niet evenredig met het aantal hosts en koetjes.
Achter mij keyproxy zitten weer andere keyproxies. Daarnaast heb ik diverse koetjes draaien op onze testservers op het werk. Wie is de member ? De beheerder van de server of degene die het koetje opgestart heeft ?
Keep on doing the good work !!
De member is diegene die het koetje installeerd, het gaat mij puur om de mensen die actief zijn voor DPC en niet om de koeien zelf.
Dus,
ik installeer de client op mijn buurman zijn pc, daardoor ben ik member. als hij hetzelf zou doen is hij member geworden....
Voor mijn gevoel is hij in beide gevallen member is geworden.
Killemall to the max....
ik installeer de client op mijn buurman zijn pc, daardoor ben ik member. als hij hetzelf zou doen is hij member geworden....
Voor mijn gevoel is hij in beide gevallen member is geworden.
Killemall to the max....
Hahaha, wat mij betreft heb je gelijk.
doen we het zo, het aantal leden dat een sub-team heeft wordt gemeten aan het aantal mensen die eigenaar zijn van alle koeien.
(als iemand op zijn werk koeien heeft grazen tellen die voor dat lid, dus niet voor het brijf!)
duidelijk?
doen we het zo, het aantal leden dat een sub-team heeft wordt gemeten aan het aantal mensen die eigenaar zijn van alle koeien.
(als iemand op zijn werk koeien heeft grazen tellen die voor dat lid, dus niet voor het brijf!)
duidelijk?
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp?id=16
enne de overige 20 leden kan ik nog niet achterhalen, ik spreek ze nooit
enne de overige 20 leden kan ik nog niet achterhalen, ik spreek ze nooit
[Dutch Power Cows] ShoQ.CoM Combined RC5 Powers - 4 leden..
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=306130
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=306130
Foutje..
Ciao!
Ciao!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Pagina: 1