Toon posts:

Sweex usb webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dit cammetje geinstalleerd maar als ik m opstart krijg ik de volgende foutmelding; sorry you have no videocapture hardware.
Kan iemand mij hiermee helpen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:31
av>gt

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 16:36:
Heb dit cammetje geinstalleerd maar als ik m opstart krijg ik de volgende foutmelding; sorry you have no videocapture hardware.
Kan iemand mij hiermee helpen?
hmm heb je videocapture hardware?

Burp

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Dan heb je nog geen capture driver geïnstalleerd. Zit er geen cdtje met drivers bij?

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
tweak_dude schreef op 27 maart 2003 @ 17:23:
Dan heb je nog geen capture driver geïnstalleerd. Zit er geen cdtje met drivers bij?
lijkt me meer dan logisch dat ie dat gedaan heeft maar je weet maar nooit.

Toch lijkt het me niets minder dan reëel om even op de verpakking te kijken en de System Requirements te tjekken

[ Voor 1% gewijzigd door supreme tweaker op 27-03-2003 17:26 . Reden: mindere -> minder ]

Burp

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Nou, als ie aangeetf dat ie geen capture hardware kan vinden, krijg ik wel het idee dat of de wabcam niet goed aangesloten is of dat de driver niet (goed) werkt

Verwijderd

Cammetje draait hier op een laptop onder Windows XP pas nadat ik de drivers van de internetsite geneerlaad en geïnstalleerd had. Kreeg zelfs nog wat foutmeldingen tijdens installatie, maar werkt nu wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 17:14:
Cammetje draait hier op een laptop onder Windows XP pas nadat ik de drivers van de internetsite geneerlaad en geïnstalleerd had. Kreeg zelfs nog wat foutmeldingen tijdens installatie, maar werkt nu wel.
welke drivers van de site heb je gedownload?
ik heb namelijk hetzelfde probleem en ik krijg beide drivers van hun site niet aan de praat.

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik denk dat eerst drivers installeren en dan je webcam inpluggen de goede volgorde is, had het hier eerst andersom gedaan (zelfde cam) en toen werkte het niet. Pas bij omgedraaide volgorde ging het goed.
Pagina: 1