Toon posts:

Stikker op Z-560 zegt 15W?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit topic eigenlijk in het Logitech Z-560/Z-680 topic thuis hoort maar ik wou eigenlijk wat sneller een paar reacties en misschien dat dit dan makkelijker is.

Ik ben altijd best nieuwschierig geweest en dat is nu niet anders. Ik heb een van mijn sattelietjes voorzichtig open gehaald om te weten te komen of het chassis ook nog een ander merk draagt behalve logitech.

Er zit dus achter op de magneet een ronde witte sticker met lochitech er op en op die stikker zit nog een kleiner stickertje met een nummer en 8 ohm. Door dat kleine stickertje heen staat weer 8 ohm maar ook 15W nou vraag ik me dus af of dit gewoon een versie nummer is of dat ze 15 Watt bedoelen aan gezien de spec's zijn 53 Watt.

Zijn er hier nog meer mensen die hun sattelietje's open hebben gehaalt en dit gezien hebben of weet nog niemand hier iets van?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

die 53 watt zal het totaalvermogen van de versterker wel zijn, dus van alle 5 kanalen op geteld

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:51
Is dat zo'n setje met een aantal satellieten en een subwoofer ??

De specs is meestal het vermogen van alles bij elkaar opgeteld.
Ik heb een LabTec 4.1 set. Subwoofer met 4 satellieten...
De satellieten zijn 4 Watt per stuk

15 Watt is al best veel...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 22:37

JT

VETAK y0

De sub heeft 100 watt en de satten 15 watt. Voor de rest is dat weinig boeiend; het is nog steeds het setje dat het hardst gaat zonder te vervormen, onder alle pc setjes.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ehm de sattelietjes horen 53 Watt te zijn en de Sub 188 Watt zeggen de spec's.
Het is geen pmpo vermogen dat weet ik zeker, dus lijkt het mij dat die 4x53 en 1x188 gewone ouderwetse watt's zijn.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 10:33

MAZZA

Barbie is er weer!

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 16:21:
Ik weet dat dit topic eigenlijk in het Logitech Z-560/Z-680 topic thuis hoort maar ik wou eigenlijk wat sneller een paar reacties en misschien dat dit dan makkelijker is.
Ja dat kan iedereen zeggen he. Ik denk niet dat de bedoeling is :P

Verwijderd

Topicstarter
Sorry zo bedoelde Tha_Tweaker het niet :o

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 16:21:

Dit hoort inderdaad gewoon in het logitech topic thuis.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.