Toon posts:

[Dell] laptop niet aan met accu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een Dell Latitude CPi die tot vandaag probleemloos werkte,

als ik nu de laptop an wil zetten zonder netvoeding gaan niet eens de lampjes branden,
terwijl als ik op de batterij zelf kijk of hij vol is, branden alle lampjes.

en met netvoeding gaat hij wel gewoon aan, maar dan knippert een oranje lampje(die van de batterij, ik heb geen handleidingen, dus ik heb geen idee wat er aan kapot is.

is is een Dell Latitude A-series

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook eens gehad.
Het lijkt erop dat je accu-aansluiting op je moederboard defect is geraakt.
Hierdoor kan hij gewoonweg niet meer opstarten via de accu. Kijk eens of die koperen aansluitingen bij de acculader niet verbogen/vuil zijn.
De enige manier om dit te verhelpen is om het moederboard te laten vervangen, of de laptop altijd met netvoeding te gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 19:30:
Ik heb dit probleem ook eens gehad.
Het lijkt erop dat je accu-aansluiting op je moederboard defect is geraakt.
Hierdoor kan hij gewoonweg niet meer opstarten via de accu. Kijk eens of die koperen aansluitingen bij de acculader niet verbogen/vuil zijn.
De enige manier om dit te verhelpen is om het moederboard te laten vervangen, of de laptop altijd met netvoeding te gebruiken.
o...m...g... ik heb pas geleden die laptop gemaakt van 3 defecte laptops, en heb geen zin om dat ding WEER van binnen te zien :+ even kijken of ik nog ergens een mobotje heb liggen :+ 8)7

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Meneer aard

Porsche rulez!

zijn die contactjes van je accu, mobo beschadigd geraakt? Dit kan de contact van mobo naar accu verneuken.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+