Downloads bijhouden mbv een router

Pagina: 1
Acties:

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 21:11
Ik ben dus op zoek naar een programma wat het aantal gedownloade mb's kan bijhouden. Op het netwerk zijn 3 PC's verbonden met een Speedtouch router op een HCCnet Lite verbinding.
Ik heb al verschillende programma's geprobeert, zals DUmeter en Active Ports, maar DUmeter geeft ook de netwerkactiviteit weer en bij Active Ports kan je het aantal gedownloade mb's niet zien. |:(
Er is geen server en iedere computer bezit maar 1 netwerkkaart.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

Wat je dus zou moeten hebben op je client-PC's, is een proggel dat alleen de traffic naar je gateway-IP logged. Daar kunnen ze je in SA vast wel mee helpen :)

[ Voor 96% gewijzigd door intoxicated op 27-03-2003 16:04 . Reden: Zo, die zin was ff brak zeg :D ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 14:40
Een los programma'tje is volgens mij niet mogelijk of het moet geïmplementeerd zitten in je routersoftware.

is aan de hand van de ontvangen packets te bepalen hoeveel mb een packet is?
want dan kan je het omrekenen.

maar dit is een ingeving en ik weet niet of het mogelijk is

[ Voor 92% gewijzigd door Rody op 27-03-2003 16:01 ]

• A. Qonsaides
Op mijn router kan ik wel alle gedownloade mb's lezen, maar niet per computer.

Verwijderd

In plaats van je router ergens een tweedehands peeceetje halen. P100 - 200 ofzo. Gebruik die als router, dan kan je meteen je verkeer zien naar internet.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 22:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Search al gebruikt? is al veel over langsgekomen nl.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• A. Qonsaides
Het moet softwarematig gebeuren en ik wil er ook geen server tussen hangen.

Ik heb al naar meerdere topics gezocht, maar die promoten alleen maar DUmeter en Active Ports.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-09 18:49

Ruudjah

2022

Op de Speedtouch kun je zoiets ook zien. Kwestie van een aantal commando's uitproberen met telnet. Nadeel: Speedtouch houdt tot een bepaalde waarde de bits bij. Daarna gaat ie een vaag getal wat niet klopt laten zien, en moet je daarvoor het dus ff resetten. Kweenie wat voor commando dat was, zou je ff moeten nazoeken.

TweakBlog

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 09:21

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

MRGT of wel Multi Router Traffic Grapher dit is een super tool. Maar ik weet niet of die werkt met je routerje

http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 16:40
Zelf gebruik ik lanspeed op mijn pc.

http://httpd.chello.nl/~m.vanosta/orcasoft/

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Pagina: 1