Toon posts:

raven shield

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi.

ik heb raven shield maar heb een probleem als ik hem wil spelen zegt hij : your video card is not supported.

ik heb hem al op nieuw geinstalleert direct x 9.0 (staat op de cd) en veder alles wat op de cd staat onder support.

pentuim III
256,0mb ram
windows me

mijn video kaart is :
nvidia riva tnt2 model 64

als er wat meer info bij moet vraag maar.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Goede detonator drivers erop staan? Uhmm tja, voor de rest... Misschien kan ie ook echt niet samen met een TNT2.. Heb je al voor patches op de pagina van raven shield gekeken?

superB

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien kan je je vraag stellen in Rainbow Six: Ravenshield

Of anders ff dat topic doorlezen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Ik weet het niet zeker, maar ik ben bang dat je T&L nodig hebt om Ravenshield te kunnen spelen, iets wat de TNT2 M64 niet heeft...
Dat kan hij wel, maar dat is niet de bedoeling. Voor dit soort problemen is SPV gemaakt, je moet mensen dus niet steeds door gaan wijzen naar grote topics.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
k zal wel even op de site kijken voor patches

Verwijderd

Topicstarter
morgen komt de patch

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 18:59
Ik heb een probleem met raven schield multiplayer gaat prima maar als ik single player ga spelen gooit en ik ben aan het spelen word ik er uit gegooid en ben weer terug in windows xp.
ik draai windows xp (2600)
heb een geforse mx400 64mb video kaart (drivers 43.45)
soundblaster live met de laaste drivers

laast kreeg ik deze foutmelding wel:
General protection fault!

History: UDareAudioSubsystem::Update <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.

help

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

die videokaart van jouw is echt een bagger ding. ik heb NOG_NOOIT een spel aan de praat gekregen op zo een ding. Ik zou echt seriues een ander iets daarvooor zoeken :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mary Wana schreef op 30 maart 2003 @ 23:13:
die videokaart van jouw is echt een bagger ding. ik heb NOG_NOOIT een spel aan de praat gekregen op zo een ding. Ik zou echt seriues een ander iets daarvooor zoeken :)
Regageer je nou op de topicstarter of op mtenbos? Mtenbos' probleem lijkt me niet door z'n oude geforce komen aangezien het een Audio error geeft.

Mtenbos: Anders open je even een nieuw topic, dat is wat handiger. ;)

Het probleem van de topicstarter lijkt me eigenlijk duidelijk: De videokaart is gewoon niet ondersteund, zoals het spel zelf al aangeeft.
En ach.. een videokaart voor een PIII kost zo veel ook niet.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 30-03-2003 23:25 ]

🌞🍃

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

mtenbos, jouw probleem lijkt me weinig met het probleem van future1989te maken te hebben, zou je mischien een ander draadje daarvoor willen openen en dit draadje voor het probleem van TS houden ;)

Edit: En nog een verzoekje mtenbos, als je idd een nieuw draadje opent, gebruik dan wat meer leestekens, leest wat makkelijker weg ;)

[ Voor 27% gewijzigd door White Dust op 31-03-2003 07:28 ]

Pagina: 1