Wat mij nou opvalt is dat grote hoeveelheden server gewoon altijd leeg zijn
Als je All Seeing Eye gebruikt om servers te zoeken is gewoon 70% leeg, en dan heb ik het over de bekende games zoals UT, UT2003, Quake 3 maar spellen zoals CounterStrike en Battlefield lopen wel weer (oke is begrijpelijk). Als je dan bij de FPS games kijkt zie je vaak dat er nog maar bepaald spelsoort wordt gespeeld, bekende zijn Capture The Flag maar een oer oud potje Deathmatch zit er nie meer in, tsja soms zie je nog een server waar toevallig 6 mensen spelen. Maar de tijden dat de servers vol waren bij dat soort games is ver te zoeken. Vaak lees je in topics games als UT ownen nog steeds
maar online ho maar. Tuurlijk er zijn heus servers die vol zijn England, Duitsland. Ook zie je Clanservers die zowat altijd leeg staan
Is dit nou tijdelijk, dat er zo weinig online is en dan bedoel ik games in zijn algemeenheid tuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar toch het gros is gewoon leeg. Vaak zelfs bekende servers van de grote providers.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i