Ik heb net een nieuwe printer gekocht (hp deskjet 3820) en ik heb me suf gezocht naar de functie om achterstevoren uit te printen.
Het probleem is namelijk als volgt:
De printer print pagina 1 als eerste uit en dan 2 etc.etc.
Deze worden op elkaar gestapeld met de tekst boven op.
resultaat: Een pak papier, waarvan de laatste pagina bovenop zit.
Heel irritant dus, want als het gaat om een rapport van 45 pagina's moet je handmatig alles weer sorteren zodat pagina 1 weer boven op zit.
Heeft iemand enig idee waar ik de aanpassing kan maken, zodat mijn printer het rapport achterstevoren uit print, zodat mijn laatste pagina als eerste wordt uitgeprint etc. etc. zodat de eerste pagina er als laatste uitkomt en zo bovenop ligt.
Ik heb installatie cd van hp (bijgekregen) gebruikt om de printer te instaleren, verder draai ik win xp pro nl.
Iemand suggesties?
Het probleem is namelijk als volgt:
De printer print pagina 1 als eerste uit en dan 2 etc.etc.
Deze worden op elkaar gestapeld met de tekst boven op.
resultaat: Een pak papier, waarvan de laatste pagina bovenop zit.
Heel irritant dus, want als het gaat om een rapport van 45 pagina's moet je handmatig alles weer sorteren zodat pagina 1 weer boven op zit.
Heeft iemand enig idee waar ik de aanpassing kan maken, zodat mijn printer het rapport achterstevoren uit print, zodat mijn laatste pagina als eerste wordt uitgeprint etc. etc. zodat de eerste pagina er als laatste uitkomt en zo bovenop ligt.
Ik heb installatie cd van hp (bijgekregen) gebruikt om de printer te instaleren, verder draai ik win xp pro nl.
Iemand suggesties?