Wie worden er allemaal geholpen door Phantom Flusher (binnen DPC)

Pagina: 1
Acties:

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
aangezien de stats van ons team (The Dutch Cow Boys) sinds een paar dagen steeds stijgen, denk ik dat wij geholpen worden door Phantom Flusher
Nu wil ik dus vragen wie nog meer denkt dat ie geholpen wordt.
Het is in elk geval wel leuk geworden sinds Phantom Flusher, ondanks dat Team AnandTech nu een straatlengte voorstaat...

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik w8 rustig tot de megaflush ....

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:36

Floor-is

5.2

Voor zover bekend, worden Chakotay en Enregy elke dag blij verrast met een pakketje van de Phantom Flusher.

Ik heb zelf ook een aantal Wu's gehad, maar da's weer over (vreemd...)

Maar wat mij nu vooral interesseerd: Gaat die gast door tot ze die mac-luitjes hebben ingehaald of stopt hij misschien eerder?

Ach ja, ik weet het ook allemaal niet meer, ook al denk ik nu dat het geen trojan meer is.

/me out

Bericht hierboven

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik wordt de laatste 3 dagen ook dagelijks verrast door de Phantom Flusher. Gemiddeld zo'n 400 a 500 blokjes per dag. Ik vind het overigens prima :o)

MMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH

Verwijderd

Nou, ik hoop toch echt niet dat die gast voor gaat staan flushen !!

Ik geloof meer in de kracht van het collectief, zoiets van 100 x p2 400 of zo i.p.v. 1 superpc met tig professors.

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
Hee, MrCyber, bij jou valt het wel extra op, omdat je zelf compleet spaart voor MF6, hoeveel heb je er nu in totaal al bijgekregen ??

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik krijg blokjes van de PhF ja :) Maare... de Macs zijn ze al een tijdje voorbij :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
vanmorgen hadden we dus bijna 6000 blokjes, we hadden normaal (op miniflushes na) zo'n 1000 gemiddeld per dag.
kijk maar op http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=289299
duidelijk Phantom Flusher, lijkt me...
(ik heb er zelf om gevraagd bij AnandTech, paar weken geleden, ik vind het wel leuk :))

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Gizmo_mokum :

Klopt. Ik spaar zelf 100% voor MF6, dus alle blokjes die na begin juni geflushed zijn op dnet onder mijn email zijn afkomstig van de PhF. De laatste 4 dagen is dat al meer dan 2k blokjes.

MMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH
Pagina: 1