[O2] nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01 21:45

AB2ND

Vonkenboer

Topicstarter
Ik heb nu een O2 60 abbo en ws eens aan het kijken wat ik er mee ga doen.. verlengen / andere provider..

Nu biedt O2 haar bestaande klanten 3 maanden geen abbo kosten op het nieuwe abbo. Maar ik zag nu op gsmweb dat zij voor 4,50 euro per maand een niuew abbo aanbieden >:)
Hmz... interesting

ok maar ik wil mn nummer dus eigenlijk niet kwijt. Dus ik zat te denken als ik nou via gsmweb een niuew abonnement bestel en mn oude opzeg bij o2 zou ik dan met nummerbehoud mn nummer van o2 naar o2 kunnen overzetten of zouden ze daar niet zo blij mee zijn?

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Helaas, het is een leuk idee, maar dit gaan ze niet doen.

Normaal wordt alleen nummer portatie gedaan als je naar een andere provider gaat of dat je naar pre-paid gaat. Je zou dus kunnen proberen om eerst naar pre-paid te gaan en dan opnieuw naar een abbo te gaan, maar dit kost je heel veel tijd en het is niet zeker of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78970

Providers zijn ten alle tijden verplicht een nummer over te zetten/over te nemen met prepaid en abo. Dus geen probleem lijkt mij. _/-\o_

Ook als het een verandering van abo bij dezelfde provider is.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 78970 op 27-03-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bel de contract administratie van O2 en zet je abbo om, klaar is kees. Je behoudt dan je nummer en je hebt het nieuwe abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01 21:45

AB2ND

Vonkenboer

Topicstarter
Roko schreef op 27 March 2003 @ 14:38:
Bel de contract administratie van O2 en zet je abbo om, klaar is kees. Je behoudt dan je nummer en je hebt het nieuwe abbo.
uhu dat was in eerste instantie ook gewoon de bedoeling maar nu zag ik dat het goedkoper was om een niuew abbo te nemen via gsmweb. T gaat dus oom het voordeel van de kosten :+

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
het antwoord staat op de website van gsmweb: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/bestel.htm#NUMMERPORTABILITEIT
Pagina: 1