Toon posts:

Probleem met CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als volgt:

Als ik cs aan het spelen ben of naar hltv kijk, dan na een paar minuten meestal gaat ie zomaar terug naar windows. Dan probeer ik het weer opnieuw en dan na 5 minuten hetzelfde. Als je dat dan nog een keer doet start me pc opnieuw op. Dit gebeurd dus elke keer.

Deze problemen had ik normaal niet, maar nadat ik zaterdag me pc heb geformateerd wel dus.

Als iemand me zou kunnen helpen heeel graag.....

Heb een AMD athlon (tm) XP 1700+
3D prophet 4000 xt tv-out

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
kijk eens hoe je power options staan..

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Die staan goed... :(

Verwijderd

updates/patches gedraaid?

Ook eventueel de nieuwste detonators geinstalleerd?
Reboot on error uitstaan? Ik denk dat die aanstaat bij jou, gezien het feit dat je pc weleens reboot.
Als je die uitschakelt, zie je wat de fout is (BSOD).

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 14:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
okay heb ff dat uitgeschakelt en dit is de fout die ie geeft: In Generic Host Process for Win32 Services is een fout opgetreden en moet worden afgesloten

Verder is het met alle spellen en soms ook als ik gewoon zit te internetten...

plz help meee

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, dat ie om een bepaalde tijd terug naar windows gaat.
Het lag achteraf aan de virusscanner (McAfee)

Btw, welke OS gebruik je ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 08:02 ]

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 16:21
Die videokaart, ati is dat toch ? kzou even op de goede ati driver letten.

Verwijderd

Xaza, ik denk dat hij Windows XP gebruikt, hoewel dat er niet bij staat, had ik gegokt.

Buzz, die Prophet is denk ik van Hercules.

Je zegt dat je hetzelfde probleem hebt met alle spellen en soms ook als je gewoon zit te internetten?

Dan zou ik denken dat je brakke hardware in je pc hebt zitten. Waarom heb je je pc dan geformatteerd? Had je deze problemen dan daarvoor al? Je zegt van niet, maar zou daar nog eens goed over nadenken of dat wel zo was.

Wat ik je dus gevraagd had of je de laatste directx/detonators/patches geinstalleerd had, heb ik geen antwoord gekregen?

Trouwens Jiperrr, probeer ook zoveel mogelijk informatie te geven, ok?

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 10:48
Gewoon ff eraf gooien, HL en CS en alle nieuwste updates installeren. Hl heeft zo af en toe wel meer van die vage dingen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 10:05:
Buzz, die Prophet is denk ik van Hercules.
Hercules is het merk, zelf maken ze geen volledige videokaarten, ze gebruiken altijd dingen van Ati en Nvidia enzo :)
En een Hercules 3D Prophet 4000 is geen Ati videokaart, maar een Kyro. Ati videokaarten hebben geen rating onder de 7200 dacht ik, als je de Radeon 1 niet meetelt natuurlijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 28-03-2003 12:40 ]

The devil is in the details.

• buzz
MaRc0 schreef op 28 March 2003 @ 12:33:
[...]
Hercules is het merk, zelf maken ze geen volledige videokaarten, ze gebruiken altijd dingen van Ati en Nvidia enzo :)
En een Hercules 3D Prophet 4000 is geen Ati videokaart, maar een Kyro. Ati videokaarten hebben geen rating onder de 7200 dacht ik, als je de Radeon 1 niet meetelt natuurlijk ;)
ik d8 dat die ook door de firma van Ati gemaakt werden? Nouja, let niet op mij dan :D

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
buzz schreef op 28 March 2003 @ 16:48:
[...]

ik d8 dat die ook door de firma van Ati gemaakt werden? Nouja, let niet op mij dan :D
Kyro is een merk ala ATI, Nvidia en Matrox. Het is alleen wat minder bekend. Maar Kyro kaarten worden zeker niet door ATI geproduceerd hoor :)

Maar genoeg offtopic, dit gaat niet bepaald over een probleem :+

The devil is in the details.

• buzz
MaRc0 schreef op 28 March 2003 @ 16:56:
[...]

Kyro is een merk ala ATI, Nvidia en Matrox. Het is alleen wat minder bekend. Maar Kyro kaarten worden zeker niet door ATI geproduceerd hoor :)

Maar genoeg offtopic, dit gaat niet bepaald over een probleem :+
sjah we moeten toch wachten tot jiperr weer online komt dus sjah :+ :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp

die problemen had ik pas nadat ik had geformateerd en ik heb de laaste updates..

Verder als je informatie nodigt heb moet je het maar vragen want ben niet zo slim met computers dus weet niet echt wat voor info ej nodig hebt..

bvd
Pagina: 1