Toon posts:

Kan ik hierom mijn t-mobile contract opzeggen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo !!

ik ben al 4 dagen op geen enkel nummer bereikbaar omdat t-mobile mijn nummerportatie verkloot heeft. Twee keer per dag bellen met de klantenservice heeft geen enkel effect,en ze kunnen me ook geen reden geven waarom het misgaat, of een inschatting van hoe lang het gaat duren.

Kan ik hierom mijn contract opzeggen? Ik heb het hier niet bij de hand, maar hebben ze niet een leverplicht en als ze die verzaken ben ik dan gerechtigd het contract te cancelen?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:21
Ik ben bang van niet. Lees je contract maar eens door. Er zal best instaan dat alles onder voorbehoud of zoiets is. Daar hebben ze zich denk ik wel voor ingedekt. Anders konden ze al die gratis toestellen zo wel weggeven.

Verwijderd

Topicstarter
Het kan toch niet zo zijn dat mijn aansluiting niet werkt en dat ik ze daar niet op kan aanspreken?

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 14:06:
Het kan toch niet zo zijn dat mijn aansluiting niet werkt en dat ik ze daar niet op kan aanspreken?
Tuurlijk kan je ze er wel op aanspreken.

Ik zou een termijn stellen van een paar weken, en dan als het nog niet werkt dat ik me abonnement opzeg.

[ Voor 3% gewijzigd door reuzekind op 27-03-2003 14:08 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14

Smarron

The bend

Schadevergoeding is wel op z'n plaats in ieder geval.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken ?!?!? Ik vond een halve dag al vrij lang en nu na 4 dagen ben ik echt pissed!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 14:20:
Een paar weken ?!?!? Ik vond een halve dag al vrij lang en nu na 4 dagen ben ik echt pissed!
Ja misschien is een paar weken wel lang, maar ik denk toch dat je ze het beste schriftelijk het termijn kan stellen, en niet telefonisch. En dan gaat er al gauw een week tijd in zitten, zo niet meer.

Verwijderd

Hoezeer ik het ook met je eens Ben dat T-Mobile zwaar bagger is en het idd schandalig is. Je hebt geen poot om op te staan. Dit valt tenslotte niet onder de AV en staat ook niet in je overeenkomst. In het nummerportatieformulier zei Ben ook al: "Lukt Ben nummerbehoud niet, dan even goede vrienden."

hoo eens vergeet wat ik heb gezegd. |:( Ik had beter moeten lezen, zag niet dat je op het moment helemaal geen tel.nr. meer hebt. Dat kan echt niet. Je moet ze idd een termijn stellen, misschien kan je de consumentenbond vragen wat redelijk is, ook wat betreft een schadevergoeding.

[ Voor 33% gewijzigd door Xandrios op 27-03-2003 16:16 ]

Verwijderd

ik heb dat probleem al een paar weken... ene moment niet bereikbaar, nummerniet in gebruik........ 10 seconden later gaat hij wel over.. als ze opnieuw bellen... ik geef ze in mijn brief die vanmiddag de deur uitgaat, een termijn van nog 10 werkdagen na schrijven dat het opgelost moet zijn, dat ik anders ga vertrekken

edit
ik heb hier al 4 weken geleden een melding van gemaakt.....

heb al een paar leveringen gemist van bedrijven, en niet alles heb ik correct kunnen afhandelen hierdoor

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 16:46 ]

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik heb precies hetzelfde gehad. 20 februari zou mijn nummer geporteerd worden, maar eind van de dag nog niets. Mijn oude simkaart van vorige provider was wel gewoon gedeactiveerd. Bleek dus dat het helemaal verkeerd was gegaan (aan een niet bestaand nummer gekoppeld).

Gelukkig was ik nog wel bereikbaar op m'n tijdelijke nummer, maar die had ik bewust aan niemand doorgegeven. Na bijna iedere dag bellen met de helpdesk kwam ik erachter dat die echt helemaal niets kunnen doen. Iedere keer dezelfde melding en ze weten echt helemaal niets. Toen na 3 weken zo ontzettend kwaad geworden dat ik uiteindelijk een faxnummer van de nummerportatie afdeling heb gekregen, een telefoonummer is er niet. Meteen de volgende dag een brief gefaxt waarin ik het probleem precies heb uitgelegd en alle gegevens erbij, en wat denk je: een dag later merk ik ineens dat ik weer op m'n nieuwe nummer bereikbaar ben! :)

Dus dat is de enige tip die ik je kan geven: gewoon een goede fax naar de nummerportatie afdeling sturen, want met de helpdesk kom je nergens!! Die staan niet eens in direct contact met de nummerportatie, ze kunnen alleen een e-mail sturen, maar die komt op een grote hoop werd mij ook al verteld. :'(

Fax nummer: 076-5788971

Suc6 ermee! :)

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 16:45:
ik heb dat probleem al een paar weken... ene moment niet bereikbaar, nummerniet in gebruik........ 10 seconden later gaat hij wel over.. als ze opnieuw bellen... ik geef ze in mijn brief die vanmiddag de deur uitgaat, een termijn van nog 10 werkdagen na schrijven dat het opgelost moet zijn, dat ik anders ga vertrekken

edit
ik heb hier al 4 weken geleden een melding van gemaakt.....

heb al een paar leveringen gemist van bedrijven, en niet alles heb ik correct kunnen afhandelen hierdoor
Ik heb dat probleem ook gehad en inmiddels opgelost. SMS-jes kwamen ook veel later aan bij mij.
Zet op je foon de optie GPRS uit, bij mij waren daarna alle problemen opgelost. Dit is natuurlijk een work-around.
Zorg dus ook dat je een nieuwe softwareversie krijgt.

Verwijderd

zelfde probleem hierzo gehad
had een abbo van vodafone en dus een nieuw abbo van ben
was in het bezit van 2 sim kaartjes die beide werkte
op de dag dat mijn nummer geporteerd werdt deed vodafone kaartje het niet meer,zover klopt het, stop mijn nieuwe (gebruikt en mee gebeld voor 3 maanden, ben simkaart erin.
Simregistratie mislukt
contact opgenomen met ben hun antwoord was dat is puur toeval maar met een nieuwe kaart was het opgelost.
Kaart moest ik natuurlijk wel zelf betalen en duurde 3 weken.
gevolg 3 weken geen telnr en 15 euro kosten extra
goed bezig die BEN

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Nummerportatie is gewoon uberhaubt slecht geregeld. Het is gewoon dat 2 'concurrenten' iets op elkaar af moeten stemmen wat niet goed gaat.
Ik zou idd gewoon naar nummerportatie faxen die moeten dit zo op kunnen lossen
een maandje gratiz belbundel lijkt me wel op z'n plaats.

...gamen blijft leuk...

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11
op www.opta.nl kun je alle info over nummerportatie lezen.. hoe lang het mag duren etc.

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 13:43:
Hallo !!

ik ben al 4 dagen op geen enkel nummer bereikbaar omdat t-mobile mijn nummerportatie verkloot heeft. Twee keer per dag bellen met de klantenservice heeft geen enkel effect,en ze kunnen me ook geen reden geven waarom het misgaat, of een inschatting van hoe lang het gaat duren.

Kan ik hierom mijn contract opzeggen? Ik heb het hier niet bij de hand, maar hebben ze niet een leverplicht en als ze die verzaken ben ik dan gerechtigd het contract te cancelen?
hoe is het nu uiteindelijk afgelopen? is t-mobile je tegemoet gekomen of niet?

Pagina: 1