Dit is mijn source
Bij het openen van de pagina geeft hij keurig aan 0 omdat CARDDAY (nog) geen waarde heeft (en dus 0 is). Alleen als ik op de link klik en dus van CARDDAY een 2 maak werkt het opeens niet meer... het rare is dat als je DAYCOUNT en CARDDAY wel kunt optellen.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Benexx
ASP.NET Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <HTML> <BODY> <A href="test.asp?CARDDAY=2">Klik</A><BR> <BR> <% CARDDAY = Request.QueryString("CARDDAY") for DAYCOUNT = 0 to 3 if CARDDAY = DAYCOUNT then response.write(DAYCOUNT & "Yes") else response.write(DAYCOUNT & "No") end if response.write("<BR>") next %> <BR> <% response.write("CARDDAY=" & CARDDAY & "<BR>") response.write("DAYCOUNT=" & DAYCOUNT & "<BR>") response.write("------------------------+<BR>") response.write("Total=" & CARDDAY + DAYCOUNT & "<BR>") %> </BODY> </HTML> |
Bij het openen van de pagina geeft hij keurig aan 0 omdat CARDDAY (nog) geen waarde heeft (en dus 0 is). Alleen als ik op de link klik en dus van CARDDAY een 2 maak werkt het opeens niet meer... het rare is dat als je DAYCOUNT en CARDDAY wel kunt optellen.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Benexx
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 13:31 ]