Toon posts:

Unreal engine(ut2k3,U2,Devestation,etc...) crashen steeds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt et al, ik heb met alle games vanaf Unreal Tournament 2003 tot aan de nieuwste als Devestation, kortom alle games die op de nieuwe Unreal engine draaien zo belachelijk veel General Protection Faults dat ik onder hand twijfel aan die 3d engine en niet aan de pc.
Andere games a la Igi2, SOF2,C&C Generals,Serieus Sam 2 en de benchmarks van 3dmark 2001 en 2003 crashen niet en lopen zoals te verwachtten, Windows Xp draait verder uberhaupt zeer goed.

Enige game die uitzondering heeft is Splinter Cell, vaag genoeg heb ik het daar niet veel gehad nog.

Ben ik nu de enige die dit probleem heeft? Soms gaat et zo 30 min goed soms kan ik blijven rebooten omdat zonder reboot ik op gegeven moment naar een blauw scherm kijk. Ow ja ik heb verder alles zoals het moet dus begin niet over voeding etc want dat heb ik ondertussen al gehad allemaal.......

Ik heb zo ongeveer alle finals en beta drivers van nvidia getest laatste maanden draai nu op Omega 42.30 drivers.Voor mijn SBlive draai ik ook de laatste release drivers(oude ook getest). Verder voor specs zie sig.

meer info:
dx9 en 8.1 zelfde verhaal 41.09 drivers zoals vermeld hebben zelfde probleem. en 40.72 whql geven texture errors.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 17:25 . Reden: extra info na 1ste reply ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Wat voor error krijg je te zien in dat blauwe scherm? Een blauw scherm kan veel informatie bevatten.
En verwijder je drivers eens helemaal goed met Detonator Destroyer en zet er dan de 41.09 Detonators op, dat zijn WHQL drivers die goed getest zijn.
Verder kan je registry cleanen misschien wel eens helpen.
Probeer dan ook eens Direct X 9.0 of als je die al hebt 8.1. Probeer Direct 3D als je OpenGL draait en probeer OpenGL als je Direct 3D draait.
Maak desnoods een dualboot aan met nog een keer Windows XP en test of het op een clean install wel goed werkt.

En als laatste hoort dit eigenlijk in Spielerij - Problemen & Vragen ;)

The devil is in the details.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29