He iedereen!
Ik heb een AGP GF4 MX 440 64MB met de laatste drivers.
Ook een TNT2 M64 32MB met de laatste drivers. Dit zijn allebij de zelfde drivers.
Ik draai WinXP Pro.
Nu wil ik mijn 2e monitor op deze tnt kaart aansluiten.
Als ik de tnt kaart in mijn PC stop herkent mijn Win die kaart probleemloos en installeert de drivers automatisch omdat hij de delfe drivers als mijn GFmx440 kaart gebruikt en die zitten er al op. Echter nu moet ik bij mijn beeld eigenschappen nog aangeven dat ik mijn desktop wil doortrekken naar de 2e monitor, daar begint het probleem.
Meteen een blue screen. met het bestand nv4_....dll fout. !!!!!!!!!!!!
Nu moet ik mijn pc rebooten en als hij weer aanstaat heb ik op bijde schermen geen beeld meer. nu moet ik in SaveModus booten en de kaart uninstallen.. dan gaat alles weer terug naar normaal maar geen 2e scherm
wie van jullie weet wat het probleen kan zijnn en hoe ik heb kan oplossen...
--------------------------------------------------------
leuke link: http://www.realtimesoft.c...desc&nummon=true&mon=desc
Ik heb een AGP GF4 MX 440 64MB met de laatste drivers.
Ook een TNT2 M64 32MB met de laatste drivers. Dit zijn allebij de zelfde drivers.
Ik draai WinXP Pro.
Nu wil ik mijn 2e monitor op deze tnt kaart aansluiten.
Als ik de tnt kaart in mijn PC stop herkent mijn Win die kaart probleemloos en installeert de drivers automatisch omdat hij de delfe drivers als mijn GFmx440 kaart gebruikt en die zitten er al op. Echter nu moet ik bij mijn beeld eigenschappen nog aangeven dat ik mijn desktop wil doortrekken naar de 2e monitor, daar begint het probleem.
Meteen een blue screen. met het bestand nv4_....dll fout. !!!!!!!!!!!!
Nu moet ik mijn pc rebooten en als hij weer aanstaat heb ik op bijde schermen geen beeld meer. nu moet ik in SaveModus booten en de kaart uninstallen.. dan gaat alles weer terug naar normaal maar geen 2e scherm
wie van jullie weet wat het probleen kan zijnn en hoe ik heb kan oplossen...
--------------------------------------------------------
leuke link: http://www.realtimesoft.c...desc&nummon=true&mon=desc