Toon posts:

Bezoekersaantallen lager??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik merk de laatste tijd dat mijn bezoekersaantallen een stuk minder zijn. Ik weet dat het in de winter beter bezocht wordt maar het is echt 1/3 minder. Heeft iedereen hier last van?

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Niks dan groei hier...

Wat voor site heb je, wintermode? :P

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 17:44

Super_ik

haklust!

of iedereen die intresse in je site had, heeft m nu wel gezien, en heeft weinig behoefte om terug te komen

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Je site zal wel niet aantrekkelijk genoeg zijn voor mensen om terug te komen....

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:11
hoe lang heb je je site al?

als je hem sinds deze winter hebt kan het zijn dat het nieuwigheid was, en dat daardoor mensen kwamen,

heb je de site al langer, dan moet je je afvragen of je zelf iets anders doet als eerst, of misschien is er wel een betere vergelijkbare site gekomen net na de winter

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
ff goed google hoe je je site populairder kan maken.
Bijv. door meerdere searchengine aan te melden, en het juiste gebruik van Meta-names.
Goede searchengines bekijken je site ook op meerdere manieren.
Als je dan SEX in je metaname hebt staan, en je site gaat over playmobil-poppetje, dan droppen ze je er gewoon uit. Resultaat: minder bezoekers, want je bent niet te vinden.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
dmace schreef op 27 March 2003 @ 13:05:
[..]
Bijv. door meerdere searchengine aan te melden, en het juiste gebruik van Meta-names.
[..]
Meta names worden bijna niet meer gebruikt (alleen door héle oude zoekmachines)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Beetje basic zeg...
Topicstarter mag in het vervolg op z'n minst wat meer research zelf doen, en vertellen wat hij zoal heeft geprobeerd.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.