Outlook xp txt attachment bij alle mail

Pagina: 1
Acties:

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 17:35
Sinds gister heb ik bij al mijn text mailtjes een attachment zitten met het complete bericht er in. De mailtes die ik ontvang die in html verstuurd zijn hebben dit niet.

Dit is alleen zo bij de nieuwe mail die binnen komt de oude mail die er al stond is dus nog attachment loos.

Weet iemand of dit een instelling is in outlook of een virus ofzo (ik heb wel gescannend en niets gevonden)

Alvast bedankt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dat bij replies of bij nieuwe inkomende mailtjes?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08
Misschien wel je provider die dat doet :).

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

BtM909 schreef op 27 March 2003 @ 11:38:
Ik heb dat probleem ook gehad, heb toen Outlook doormiddel van een reparatie weer gefixt. Toen was dat probleem bij mij over. Een andere oplossing zou ik niet weten. Zoek eens op de website van Microsoft, misschien staat er daar iets over beschreven.

Profile

• SuperSchenk
BtM909 schreef op 27 maart 2003 @ 11:38:
bij nieuwe inkomende mailtjes
ddc schreef op 27 March 2003 @ 11:40:
Misschien wel je provider die dat doet :).
het is niet me provider want via webmail doet hij het niet. Bovendien heb ik meerdere email accounts en hij doet het bij allemaal :(

[ Voor 26% gewijzigd door SuperSchenk op 27-03-2003 11:43 ]

• SuperSchenk
oki doki.. ik weet niet wat ik gedaan heb.. maar na het scannen met een andere online virus scanner (die niet eens bestanden schoon maakt zeggen ze zelf, en die ook niets gevonden had) doet me outlook weer normaal.
Als in ik heb geen txt bestandjes meer bij mijn email.. iig bedankt voor de hulp :D
Pagina: 1