in verband met aanschaf van nieuwe videokaart een vraagje
Kan een 8X AGP videokaart in een 4xAGP mobo?
of is dat een andere aansluiting?
Kan een 8X AGP videokaart in een 4xAGP mobo?
of is dat een andere aansluiting?
...
AGP 8x betekent hooguit een marginale snelheidstoename en echt geen verdubbeling van de snelheid.CodenameWeeMan schreef op 27 March 2003 @ 11:25:
Volgens mij is dat gewoon mogelijk, maar opzich wel zonde van die AGP 8x optie op je kaart. Je kaart zal dus niet zijn mogelijke snelheden halen. Dat is wel zonde.
Maar het blijft zonde vind ik.Wildfire schreef op 27 March 2003 @ 11:47:
[...]
AGP 8x betekent hooguit een marginale snelheidstoename en echt geen verdubbeling van de snelheid.
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Zoek wat meer info voor je blaat
Idd, de snelheidswinst die je hebt is zo uiterst miniem dat het echt geen ruk uitmaakt.tweakduke schreef op 27 maart 2003 @ 11:55:
[...]
Dan weet je dat het helemaal niets uitmaakt.
komop man, iedereen koopt toch voor 200 euro een AGP 8X mobo voor die 0,1%.... niet dan?Wildfire schreef op 27 March 2003 @ 12:51:
[...]
Idd, de snelheidswinst die je hebt is zo uiterst miniem dat het echt geen ruk uitmaakt.
Verwijderd
precies, staat overal.tweakduke schreef op 27 maart 2003 @ 11:55:
[...]
Dan weet je dat het helemaal niets uitmaakt.
Pffft, ik heb gewoon een AGP 4x plankje. Wel met een AGP 8x capable videokaart (R9700 Pro), maar de performance is toppie hoor!GambitRS schreef op 27 maart 2003 @ 13:46:
[...]
komop man, iedereen koopt toch voor 200 euro een AGP 8X mobo voor die 0,1%.... niet dan?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()