Toon posts:

Office 2000 deinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij op m'n werk hebben ze een tijd terug office 2000 professional via het netwerk geinstalleerd. Nu moet dit vervangen worden door office 2000 standard. Het probleem is dat de installatiebestanden van het netwerk zijn gehaald, er is geen office professional cd meer en ik kan standaard niet over professional schrijven. Heeft er iemand een idee wat ik kan doen?

Verwijderd

ik zag dat je netwerkbeheerder bent?
mmm, beetje vreemd dat je dit dan niet weet?

Nou vooruit dan maar;

Start
Configuratiescherm
Software
Office 2000 prof verwijderen

Ik hoop voor je bedrijf dat je op andere vlakken een beetje intelligenter bent

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:56:

Nou vooruit dan maar;

Start
Configuratiescherm
Software
Office 2000 prof verwijderen

Sorry, maar een beetje een ongenuanceerde reactie. Zoals je uit het verhaal van de TS kunt halen vraagt Office 2000 professional bij het de-installeren om de bronbestanden, en die heeft hij dus niet.... Dat is dus zijn probleem.

afzeiken is zo goedkoop...

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik er toch wel wat van weet. Als je een netwerkinstallatie van office 2000 wil deinstalleren gaat hij op zoek naar data1.msi Als deze niet te vinden is kun je dusniet deinstalleren. En zoals gezegd heb geen cd, dus geen data1.msi!

Verwijderd

verwijder dan handmatig en gooi regclean erover.

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Hoe kan je nou geen cd hebben, je hebt al die software toch gewoon netjes legaal? ;)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijder gewoon alle bestanden. En haal de sleutels van office weg uit het register. Dit is niet zo netjes, maar als je office 2000 standaard hierna installeert, verwacht ik geen problemen.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

download van ms een tooltje om regkeys enzo te verwijderen
en met de hand programfiles/msoffice deltree-en

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:34

Kappie

Tell me your secrets...

Ik weet dat op Office XP een tooltje was (Removal Wizard geloof ik) om alle oude versies van Office keihard te verwijderen. Misschien zit deze er ook bij Office 2000.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:56:

Nou vooruit dan maar;

[duidelijk geen verstand]

Ik hoop voor het bedrijf waar je werkt dat je een beetje intelligenter bent en weet dat je de install-source files nodig hebt om office te verwijderen :z.

En dit soort reacties zijn sowiezo flauw.

Ontopic:

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;239938
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;219423

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd met regclean office uit het register teverwijderen en daarna office handmatig te verwijderen. Het probleem was echter dat ik een aantal bestanden niet kon verwijderen, waaronder bijvoorbeeld findtask (ook in de taskmanager draaide deze niet). Ik heb uiteindelijk alles dat ik kon verwijderen verwijderd en office 2000 standaard geinstalleerd. Toen ik daarna de computer gereboot had kreeg ik de melding dat ik office vanaf de oorspronkelijke locatie moest installeren, en dus kon ik office helemaal niet meer gebruiken (wat ik voorheen dus nog wel kon). Voor alle duidelijkheid nog ff, ik ben stagaire systeembeheer. De rede dat er geen cd meer is weet ik niet. De hoofd systeembeheerder zei dat die niet meer gebruikt wordt en dat het oude troep is (??). De rede dat ik nu office 2000 standaard wil installeren is dat een gebruiker een bestand wilde openen waarvoor een extra functie geinstallerd moest worden binnen office. Maar dat ging niet zonder professional cd, dus kreeg ikde opdracht professional te vervangen door standaard

Verwijderd

Je zult toch echt Office volledig moeten verwijderen, dus inclusief ALLE reg keys, en dat zijn er teveel om even met regclean te doen. Download dit tooltje van Microsoft om de installatie ongedaan te maken, waarna je een nieuwe install kunt uitvoeren.
Pagina: 1