Hoi,
Ik heb hier de volgende View: (er zijn er nog meer, maar het gaat even om het idee
)
Wat is nu het probleem?
Het is de bedoeling dat dit online geplempt wordt op een page. Alleen krijg ik nu dus alleen maar de resultaten van de 3e maand terug. Ik wil dat de resultaten van elke maand "op request" terugkomen. Dus als de klant op bijvoorbeeld maand 2 klikt, alleen de resultaten van maand 2 terugkrijgt.
Is het mogelijk om vanuit de asp pagina een variable door te geven op bovenstaande View zodat het stukje AND MONTH(Bezorgdatum) = 'Var')
Zo nee, hoe zou ik zoiets het beste kunnen aanpakken?
Ik heb hier de volgende View: (er zijn er nog meer, maar het gaat even om het idee
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| CREATE VIEW dbo.vwTotaalOrderOrders2003
AS
SELECT TOP 100 PERCENT BestelDatum, Bezorgdatum, UID as OrderNummer,
Count(*) as Aantal, 'Geadresseerd' AS Soort, Status
FROM (SELECT Besteldatum, Bezorgdatum, UID, Status
FROM dbo.TblOrders
WHERE (Status = '2' OR Status = '1')
AND MONTH(Bezorgdatum)=3)TotaalOrders
GROUP BY UID, Besteldatum, Bezorgdatum, Status
ORDER BY Bezorgdatum |
Wat is nu het probleem?
Het is de bedoeling dat dit online geplempt wordt op een page. Alleen krijg ik nu dus alleen maar de resultaten van de 3e maand terug. Ik wil dat de resultaten van elke maand "op request" terugkomen. Dus als de klant op bijvoorbeeld maand 2 klikt, alleen de resultaten van maand 2 terugkrijgt.
Is het mogelijk om vanuit de asp pagina een variable door te geven op bovenstaande View zodat het stukje AND MONTH(Bezorgdatum) = 'Var')
Zo nee, hoe zou ik zoiets het beste kunnen aanpakken?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored