Toon posts:

KaaZaa en mezelf

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis mijn PC aangezet met KaZaa lite aan, ben hier op m'n werk aangekomen en op een standalone PC met ISDN ook Kazaa aangezet.

Ik dacht van als ik nou een zoek opdracht geef met de exacte bestandsnaam die ik thuis heb geshared staan dan zou ik mezelf op kazaa moeten zien, dus niet zelf als ik verschillende manieren probeer dan nog zie ik mezelf niet. Lekker vaag ....

Ik heb thuis Kazaa 2.10 draaien en sharing staat aan en is ingelogd met een totaal andere naam dan op de ISDN PC'tje.

Op zich geen probleem maar vroeg me af waarom je jezelf niet kunt zien op Kazaa ... ?? iemand een idee

Verwijderd

kazaa werkt met nodes, en als je op een andere node zit dan thuis, kan het voorkomen dat je files op je eigen pc niet zult tegenkomen.
Kazaalite heeft geloof ik wel de functie kazap oid, daarmee wisselt hij van node, tot er meer resultaten zijn
althans, dat is me laatst zo uitgelegd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:25 ]

Verwijderd

- djfjf was me al voor -

Je kunt je zelf wel zien. maar er wordt eerst gezocht op de zelfde node. daarna gaat hij pas naar andere nodes. het is dus mogelijk dat jullie op een compleet ander node zitten, en elkaar helemaal niet vinden.

als je aan je bestanden wilt komen kun je beter ftp op zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:26 ]

Verwijderd

Bij Kazaa kan je op een aantal verschillende servers inloggen, je staat dus waarschijnlijk op een andere server ingelogd.

Verwijderd

misschien duurt het een tijd voordat je in de database staat of zo?

Verwijderd

hoe heet dat bedrijf? Ik zie hier verkoopkansen :)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk da's duidelijk, ik vroeg het me gewoon af ..... ja FTP staan aan en ook nog Terminal Server enzo maar het was me niet duidelijk daarom.

Bedankt ...........

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Ik neem aan dat de bedoeling is dat je bestanden die je op je thuis PC hebt staan wil gebruiken op je werkplek? Dat gaat echt het makkelijkst met FTP. Neem bijvoorbeeld Bulletproof FTP, makkelijk in te stellen en dan is je PC ook alleen toegankelijk voor degene die het wachtwoord kennen (jij dus) en niet voor 1 miljoen andere mensne die op het kazaa netwerk zitten.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Als je onder kazaa je eigen files wilt zien kan je het beste ff op http://www.fasttrackhelp.com/ kijken, daar staat KaZsupernodes met dit programma kun je zelf aangeven welke node je wilt gebruiken en vaststellen welke je huidige is. _/-\o_

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom doet KaZaA dit eigenlijk? Dat komt toch helemaal niet ten goede van de kwaliteit van de service?
Die meerdere servers kunnen toch best wel aan elkaar worden gekoppeld? Dat zie je bijvoorbeeld bij Direct Connect ook. Verschillende servers (valt zelf te kiezen), maar je kunt van meerdere downloaden..

🌞🍃

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 16:27
Ik denk dat ze het doen om het niet al te druk te maken op het hele netwerk...

Verwijderd

DataBeest schreef op 27 March 2003 @ 11:57:
Waarom doet KaZaA dit eigenlijk? Dat komt toch helemaal niet ten goede van de kwaliteit van de service?
Die meerdere servers kunnen toch best wel aan elkaar worden gekoppeld? Dat zie je bijvoorbeeld bij Direct Connect ook. Verschillende servers (valt zelf te kiezen), maar je kunt van meerdere downloaden..
Dan wordt het ook een stuk traaaaaaaaaaager.
Er is een programma waarme je zelf kunt kiezen welke supernode je wilt gebruiken.
Is wel eens handig als je muziek van een ander land nodig hebt.
Stel dat je een bepaalde Franse chanson wilt hebben dan maak je weinig kans op een Nederlandse supernode maar heel veel kans op een Franse supernode.

Vanaf m'n werk zit ik gekoppeld via Amerika. Nederlandstalige muziek is dan bijna niet te vinden. Amerikaanse oldies weer heel makkelijk. :)
Pagina: 1