Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Modwarehouse

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kwam laatst op de site genaamd Modwarehouse.com (velen zullen het kennen) en zag daar leuke LCD's staan. Ik besloot een 4x20 te bestellen.

So far so good.

Nadat ik gekozen had het met paypal te betalen (ik betaal als het even kan met mijn creditcard als het niet rembours kan) kreeg ik een mailtje of ik niet even met een overschrijving kon betalen. Nee dus. Voor die paar centen extra wil ik gewoon een makkelijke betaling.

Vervolgens krijg ik 2 dagen later (!!) pas een mailtje met ok dan stuur ik je morgen een paypal request. Dus ik stuurde een hem een mailtje met dit luchtige textje :) :

Niet een erg snelle shop heb je daar he...

K...morgen is goed.. Als je het dan morgen ook opstuurt.

Mvg, JP Durman

Als het me te lang duurt dan stuur ik meestal een dergelijk mailtje en krijg ik meestal een mailtje terug van: Ja sorry, onze excuses. We hadden een probleem met de toilet die verstopt was ofzoiets :)

Maar wat krijg ik nou terug van deze blijkbaar puberale jongen:

Als het je niet aan staat moet je niets bestellen???

Ik heb je order geannuleerd, ik heb helemaal niets aan zeikerds…

Dus je hoeft geen betaling te verrichten, je kunt op zoek naar een andere leverancier.

Met vriendelijke groeten, with regards,

Edwin van Eekelen

Mijn god....wat is er gebeurd met klant is koning??? Hoe had ik van te voren moeten weten of ik goed geholpen werd of niet..

Als het je niet aan staat moet je niets bestellen???

Nou ja zeg...ben ik mooi klaar mee....nou moet ik ook nog eens zelf solderen :/

Ik wist het dus niet van te voren maar jullie nu wel. Of je moet niet zeiken tegen hem (wat je zeiken kan noemen) of je order wordt keihard geannuleerd.

Misschien moet deze jongen ook ff in de shopsurvey als waarschuwing.

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 11:23

Masselink

Voor de dorst

hahaha.....

Misschien heeft die Edwin wel een klote dag. Er blijkt ingebroken te zijn in zijn auto. Zijn vrouw belt boos, dat het gras nog niet gamaaid is. Onderweg naar het werk wordt hij nog eens geflitst en dan komt er ook nog een tweaker zeiken over zijn bestelling.....

En dan ben je gewoon de welbekende druppel in die al zo volle emmer.

Koffie en meer...

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 13:19

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Masselink schreef op 27 maart 2003 @ 09:55:
hahaha.....

Misschien heeft die Edwin wel een klote dag. Er blijkt ingebroken te zijn in zijn auto. Zijn vrouw belt boos, dat het gras nog niet gamaaid is. Onderweg naar het werk wordt hij nog eens geflitst en dan komt er ook nog een tweaker zeiken over zijn bestelling.....

En dan ben je gewoon de welbekende druppel in die al zo volle emmer.
En die wil hij dus niet vol gezeken hebben.... :)

Edit 1: Bedankt voor de waarschuwing! _/-\o_

Edit 2: Hmmm, edit 1 zou bij nader inzien weg kunnen...

[ Voor 10% gewijzigd door MDKlapwijk op 27-03-2003 10:42 ]

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

En trouwens, ik vind het ook geen begin
Niet een erg snelle shop heb je daar he...
Dan kun je verwachten dat ze al niet meer zoveel zin hebben om snel te gaan lopen voor je ;)
Neem maar van mij aan, dat is vrij bot om tegen een verkoper te zeggen :) en ja, ik heb ervaring met dergelijke uitspraken. Over het algemeen wordt je dan nog net niet uit de winkel gekeken.

Dit is trouwens meer iets voor SG lijkt me.

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 27-03-2003 10:13 . Reden: Altijd weer die taalvoute... ]

Verwijderd

Ik wil hier wel op reageren:

Bedankt, ook " negatieve " reklame is weer positief.

Dit zegt helaas meer over jou dan over MWH of Edwin _/-\o_

ps. De klant is bij MWH 100% koning, echter dient de klant zich dan wel koninklijk te gedragen ..... >:)

Maar laten we aardig doen en blijven, mail me maar dan is het altijd op te lossen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja..ik geef toe dat het niet een erg aardig begin was :) Maar goed....aan de andere kant kun je ook zeggen dat als je niet tegen dit soort dingen kan je gewoon simpelweg ook geen verkoper worden of je als eentje voordoen. Hij had ook best kunnen komen met een reden waarom het zo lang over deed om te reageren en dan had ik mijn excuses aangeboden omdat ik dat niet wist ofzo.. (bv die toilet) :) .

Ik ga in elk geval idd op zoek naar een ander lcd'tje :) conrad ofzo..

Verwijderd

Ik heb ook een lcd besteld bij Edwin en ik kreeg zeer vriendelijke e-mails terug en heb reeds ook mijn Lcd ontvangen keurig verpakt 8)

SUPER SERVICE _/-\o_

• Rein_stein
  • Laatst online: 10-11 20:01
ikke heb m(4x20 blauw) ook via IA van modwarehouse gedaan, via mail.eve en bij mij was t toppie _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:11:
Ja..ik geef toe dat het niet een erg aardig begin was :) Maar goed....aan de andere kant kun je ook zeggen dat als je niet tegen dit soort dingen kan je gewoon simpelweg ook geen verkoper worden of je als eentje voordoen. Hij had ook best kunnen komen met een reden waarom het zo lang over deed om te reageren en dan had ik mijn excuses aangeboden omdat ik dat niet wist ofzo.. (bv die toilet) :) .

Zie hierboven, een andere medewerker wil je bestelling in behandeling nemen :)

• MDKlapwijk

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Toch vind ik dat de reactie van de eerste werknemer, ondanks de toon van de klant, niet echt door de beugel kan. Ik zou het als eigenaar/manager van een onderneming niet echt fijn vinden als mijn werknemers zich zo zouden gedragen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:11:

Okay let op:

dinsdag 25 maart jouw order 0:59 AM
dinsdag 25 maart mijn mail betreffende PAYPAL 05:03 AM
dinsdag 25 maart jouw reaktie terug 09:42
Woensdag 26 maart mijn email voor akkoord 11:36 pm

Donderdag vandaag dus volgens afspraak payrequest...

Dus waar haal je het dan vandaag dat het allemaal traaag ga :? .

En wat betreft verkopers ervaring. Al 25 jaar in het verkopers vak, dus kom daar aub niet mee aan...

Ik heb je inmiddels een keurige email verzonden. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:22:
[...]

Zie hierboven, een andere medewerker wil je bestelling in behandeling nemen :)
Mja...dat is geen andere medewerker volgens mij...

EVE = Edwin van Eekelen
of het is erge toeval :)

Sorry Edwin, ik heb er op dit moment geen vertrouwen meer in een goed produkt te ontvangen.... jammer dat het niks geworden is.

Owh....mjaw...ik heb het inderdaad na 12en een keer besteld ja...

Maar dan nog, je annuleert mijn bestelling glashard zonder dat je zegt dat het niet zo is. Net als bovenstaand schemaatje van je. En zeikerds moet je ook netjes helpen. Je kan het draaien en het voordoen zoals je wil maar feit blijft dat je een schriftelijke deal afkapt zonder het overlegt te hebben. En met 25 jaar ervaring is dat natuurlijk wel wat vreemd.

En waarschijnelijk had je gedacht dat ik een 12 jarig ventje was die van zijn verjaardagsgeld een lcd'tje wou kopen en het geen kwaad kon }) .

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
..

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:45 . Reden: had een aanvulling op vorige post moeten zijn.. :( ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:34:
[...]

EVE = Edwin van Eekelen

Sorry Edwin, ik heb er op dit moment geen vertrouwen meer in een goed produkt te ontvangen.... jammer dat het niks geworden is.
En terecht. Zeker met reacties als deze:
Dus waar haal je het dan vandaag dat het allemaal traaag ga .

En wat betreft verkopers ervaring. Al 25 jaar in het verkopers vak, dus kom daar aub niet mee aan...
Als ik zo behandeld zou worden zou ik het wel weten. :D Zat andere shops :)

• MDKlapwijk

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

25 jaar ervaring en dan nog zo reageren? Sorry, dan zou je toch beter moeten weten en redelijk bestand moeten zijn tegen botte klanten.

Maar er is dus via email contact om de boel recht te zetten...

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Sry dta ik het zeg JPDurman, maar ik denk dat je nu indd een beetje aan het "zeiken" bent, die man probeert het netjes op te lossen, ondanks dat jij een vrij botte opmerking maakt, en ondanks dat hij een vrij botte opmerking maakt.
Ik vind dat hij het zo wel netjes probeert te regelen, en een goed produkt zul je zeker krijgen, het is natuurlijk een vrij gerenomeerd bedrijf, dus twijfel daar aub niet aan.
Wees aub niet zo trots, en laat je nou helpen.
(over die botte opmerking, ik werk in een supermarkt, en mensen spreken je met de raarste en onbeschofste manieren aan, als zo'n "lullo" dan ff komt dat het tegenzit, tja dan wil het wel eens anders gaan dan jij verwacht, ik probeer altijd nog beleeft te zijn, hoewel ik soms denk dat ik zoals Edwin had moeten reageren)

Suc6

T60P Widescreen

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 18:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 10:34:
[...]

EVE = Edwin van Eekelen

Owh....mjaw...ik heb het inderdaad na 12en een keer besteld ja...

Maar dan nog, je annuleert mijn bestelling glashard zonder dat je zegt dat het niet zo is. Net als bovenstaand schemaatje van je. En zeikerds moet je ook netjes helpen. Je kan het draaien en het voordoen zoals je wil maar feit blijft dat je een schriftelijke deal afkapt zonder het overlegt te hebben. En met 25 jaar ervaring is dat natuurlijk wel wat vreemd.

En waarschijnelijk had je gedacht dat ik een 12 jarig ventje was die van zijn verjaardagsgeld een lcd'tje wou kopen en het geen kwaad kon }) .
ahum hoor ik hier een kitkat moment?

Kunnen jullie dit misschien niet onderling oplossen? MWH is hier algemeen bekend onder de tweakers in OC&E het is namelijk opgestart door tweakers...

Je kunt ook gewoon ICQ/MSN/email gebruiken... ivm GoT!

[ Voor 11% gewijzigd door zwahiel op 27-03-2003 10:50 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Seesar schreef op 27 March 2003 @ 10:47:
Sry dta ik het zeg JPDurman, maar ik denk dat je nu indd een beetje aan het "zeiken" bent, die man probeert het netjes op te lossen, ondanks dat jij een vrij botte opmerking maakt, en ondanks dat hij een vrij botte opmerking maakt.
Ik vind dat hij het zo wel netjes probeert te regelen, en een goed produkt zul je zeker krijgen, het is natuurlijk een vrij gerenomeerd bedrijf, dus twijfel daar aub niet aan.
Wees aub niet zo trots, en laat je nou helpen.
(over die botte opmerking, ik werk in een supermarkt, en mensen spreken je met de raarste en onbeschofste manieren aan, als zo'n "lullo" dan ff komt dat het tegenzit, tja dan wil het wel eens anders gaan dan jij verwacht, ik probeer altijd nog beleeft te zijn, hoewel ik soms denk dat ik zoals Edwin had moeten reageren)

Suc6
Als jij denkt dat je soms zo moet reageren dan mist er echt een draadje. I mean, word jij ervoor betaald om zo te reageren tegen je klant? Is jouw baas blij dat jij zo reageert tegen een klant? Is er toen je je contract kreeg etc gezegd tegen je: weet je wat, kaffer een klant maar af als hij maar 1 botte opmerking maakt?

Nee.

Kortom, je lapt alles aan je laars en hebt gewoon scheit aan een klant.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

* SmartDoDo hanteerd de regel: Een klant is gast en behoord zich ook als zodoende te gedragen.

Zodra iemand daar vanaf wijkt dan blijf ik beleeft maar maak heel duidelijk dat men een grens is overschreden en dat ze heel snel fatsoenlijk mogen gaan doen. Respect is hier keyword, en dat geld voor beide zijden. Beiden reacties waren niet netjes en dat weten de heren ook. :)

Verwijderd

Waar gaat dit eigenlijk over !?!

Hoe dan ook, als bedrijf (welke brance dan ook) kun je niet gelijk beginnen te schelden. Zoeits heet algemene beschaving. En zijn tig andere manieren om netjes uit te drukken dat de klant grof is.
Heeft niks met dit specifieke geval te maken, maar geldt algemeen!

edit:
MWH verdient overigens wel een plekje in de shop survey. Dat is een veel betere plek om je ongenoegen en/of tevredenheid te posten ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:59 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 19:30

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Mjah, dit lijkt me niet een probleem die op GoT moet worden opgelost.
Ga leker EVE(n) ICQ-en oid :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.