Ik heb een probleem met een teles.4ab box
Wat ik wil:
Mijn hoofdnummer (stel: 123456) moet op poort 1 binnenkomen, maar als poort 1 niet antwoord of bezet is, dan moet poort 2 pas overgaan.
Het probleem:
Volgens de gebruiksaanwijzing kun je "doorschakelen bij in gesprek" gebruiken.
Je programmeerd bij poort 1 dat er doorgeschakeld moet worden naar poort 2.
Intern werkt dat prima, zodra poort 1 bezet is en je belt bv vanaf poort 3 naar poort 1 dan gaat 2 over... Mooi zou je denken.
Nu extern testen, ik hang poort 1 weer op.
Ik draai met m'n GSM 123456, poort 1 gaat over, poort 2 niet. Da's goed.
Maar nu neem ik poort 1 op en houd deze bezet. Ik bel nogmaals met m'n GSM 123456. Nu zou poort 2 over moeten gaan.
En dat gebeurt niet, soms krijg ik in gesprek, soms hoor ik een kiestoon, maar nergens gaat er een poortje over.
Wat heb ik geprobeerd:
De 4AB terug naar fabrieks instellingen en nogmaals geprobeerd te programmeren. Probleem blijft hetzelfde.
Doorschakelen bij geen gehoor (na 20 secoden overgaan doorschakelen) werkt wel!
Als jullie nog snappen wat ik bedoel en je hebt tips: Ik ben benieuwd!
Wat ik wil:
Mijn hoofdnummer (stel: 123456) moet op poort 1 binnenkomen, maar als poort 1 niet antwoord of bezet is, dan moet poort 2 pas overgaan.
Het probleem:
Volgens de gebruiksaanwijzing kun je "doorschakelen bij in gesprek" gebruiken.
Je programmeerd bij poort 1 dat er doorgeschakeld moet worden naar poort 2.
Intern werkt dat prima, zodra poort 1 bezet is en je belt bv vanaf poort 3 naar poort 1 dan gaat 2 over... Mooi zou je denken.
Nu extern testen, ik hang poort 1 weer op.
Ik draai met m'n GSM 123456, poort 1 gaat over, poort 2 niet. Da's goed.
Maar nu neem ik poort 1 op en houd deze bezet. Ik bel nogmaals met m'n GSM 123456. Nu zou poort 2 over moeten gaan.
En dat gebeurt niet, soms krijg ik in gesprek, soms hoor ik een kiestoon, maar nergens gaat er een poortje over.
Wat heb ik geprobeerd:
De 4AB terug naar fabrieks instellingen en nogmaals geprobeerd te programmeren. Probleem blijft hetzelfde.
Doorschakelen bij geen gehoor (na 20 secoden overgaan doorschakelen) werkt wel!
Als jullie nog snappen wat ik bedoel en je hebt tips: Ik ben benieuwd!
Alles kan stuk.