Ik wil een van beide GSM's gaan kopen, alleen op het oog lijken de specificaties ongeveer hetzelfde te zijn als ik op internet ga zoeken. Wie heeft 1 van beide telefoons en weet het voordeel van de 1 boven de andere? Thanx.
Ik heb zelf geen van beide telefoons, maar als ik op de site van Nokia kijk dan valt me sowieso al op dat de 6510 geen mogelijkheid heeft tot het verwisselen van de covers.
Helaas bestaat er van de 8310 geen volledige specificatie pagina van de telefoon, dus echt in detail zou ik het niet kunnen weten.
De volgende dingen kan ik er wel uithalen:
De 6510 is 1mm dikker, maar voor de rest lijkt hij exact hetzelfde.
Helaas bestaat er van de 8310 geen volledige specificatie pagina van de telefoon, dus echt in detail zou ik het niet kunnen weten.
De volgende dingen kan ik er wel uithalen:
De 6510 is 1mm dikker, maar voor de rest lijkt hij exact hetzelfde.
nokia 6510 covers zijn wel te verwisselen. En het scherm van de 6510 heeft een hogere resolutie
6510:
+ Hogere scherm resolutie (dus meer text tegelijk in je scherm)
+ Echt blauw backlight
- Geen (stereo) hoofdtelefoon meegeleverd
8310:
- Display van de 8210 (zonder vastlopers dan!)
- Beetje groen/blauwe backlight
+ Mét stereo headset
+ Hogere scherm resolutie (dus meer text tegelijk in je scherm)
+ Echt blauw backlight
- Geen (stereo) hoofdtelefoon meegeleverd
8310:
- Display van de 8210 (zonder vastlopers dan!)
- Beetje groen/blauwe backlight
+ Mét stereo headset
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Als je twijfelt tussen de 6510 en de 8310 dan moet je gewoon kiezen voor de telefoon die jij het mooist vindt. Je kiest de 6510 voor een wat zakelijkere telefoon, en de 8310 voor een trendy telefoon 
zowel de specs als prijs is ongeveer hetzelfde.. ik weet zo geen verschillen meer
zowel de specs als prijs is ongeveer hetzelfde.. ik weet zo geen verschillen meer
Dit is al heel vaak besproken, o.a. hier:
Nokia 6510 vs 8310
Ervaringen met de Nokia 6510 en de 8310
8310 of 6510
Nokia 6510 vs 8310
Ervaringen met de Nokia 6510 en de 8310
8310 of 6510
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
verschil 8310/6510 :Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 09:17:
Ik wil een van beide GSM's gaan kopen, alleen op het oog lijken de specificaties ongeveer hetzelfde te zijn als ik op internet ga zoeken. Wie heeft 1 van beide telefoons en weet het voordeel van de 1 boven de andere? Thanx.
-de 6510 is qua diplay veel duidelijker (meer pixels en blauwere verlichting, die van de 8310 is blauw/wit)
-De 6510 heeft ook meer regels in het display
-De 6510 vind ik solider in me carkit, doordat de 8310 iets ander frontjes heeft rammelt deze wat meer bij klinkerstraten en hoge snelheden.
-De 6510 heeft een weekkalender in tegenstelling tot de 8310/
-De 6510 heeft automatische toetsenvergrendeling
- de 6510 is qua software véél degelijker & ook geen schermproblemen itt de 8310
=> de 6510 heeft wél verwisselbare frontjes, je kunt er zelfs 8310-frontjes opzetten als je die mooier vindt (dus voor het uiterlijk hoef je de 6510 niet te laten)
8310 heeft ook gewoon wisselbare frontjes hoor. Maar als je een patser bent, neem de 8310, als je van stijl houdt neem de 6510.
Als je een 'echte' patser bent kom je met geen van beide GSM's aan, maar natuurlijk alleen met het nieuwste model_Richie_ schreef op 27 March 2003 @ 11:36:
8310 heeft ook gewoon wisselbare frontjes hoor. Maar als je een patser bent, neem de 8310, als je van stijl houdt neem de 6510.
Wees consequent, maar niet altijd
Wannabe patser danOok schreef op 27 March 2003 @ 13:29:
[...]
Als je een 'echte' patser bent kom je met geen van beide GSM's aan, maar natuurlijk alleen met het nieuwste model
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Search-werk dit
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()