[POLL] Eerst inloggen en dan pas stemmen?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Ik kwam er gisteravond achter dat ik meerdere keren kon stemmen. Door dat ik achter verschillende pc's zat.

Nu zat ik te denken, waarom moet je niet eerst inloggen (de meeste tweakers zijn zowieso standaard al ingelogd) voor dat je mag stemmen.

Hoe denken jullie hier over?

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 27-03-2003 08:51 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:16

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

2067 bezoekers online waarvan 488 ingelogd!
Valt dus nog beest mee, dat de meeste ingelogd zouden zijn. :)

Daarbij wordt elke pollkeuze gelogd per IP-Nummer. Een poll als deze kan nou eenmaal niet voor de volle 100% consistent zijn. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Mmm. true... het is maar net waar voor je gaat natuurlijk ...

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Daarnaast maakt het Tweakers.net ok leuk voor de niet geregistreerde gebruikers.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je kunt niet meerdere malen stemmen vanaf hetzelfde ip, of je nou ingelogd bent of niet. Je computer denkt dat je nog kan stemmen omdat ie geen cookie heeft, maar je stem wordt gewoon genegeerd verder. Alleen ingelogde gebruikers laten stemmen is dus niet nodig.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ondanks dat dit topic al oud is wilde ik toch even reageren (in plaats van een nieuw topic te maken), maar er zijn mensen die vaak op een andere computer met een ander IPA werken en dan werkt het "een keer per IPA stemmen" dus niet.

Ik kan hierdoor vaak meerdere keren stemmen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ach, op 10.000 stemmen maakt dat niet echt uit hoor :P. Dat is te verwaarlozen lijkt me.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Pas nog een topic over geweest, dus niet echt nodig om er een van 9 maanden oud omhoog te trappen: Poll "problemen"

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.