Toon posts:

overbodig of juist behulpzaam?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hier is verder geen uitleg bij nodig :+

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=733820

en ook hier heb ik gereageerd, daar is alleen in heel het topic nog niet veel gemod!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
on it, pak hele topic even :P overigens vind ik een 1 goed genoeg, wat vind jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmjaaaa, tja.

Kijk, als iemand iets overbodigs post qua inhoud, dan krijgt íe een 0, overbodig en over het algemeen geef je geen commentaar waarom het dan overbodig is.
Iemand die een typefout aangeeft, doet volgens de FAQ etc ook iets overbodigs, dus om daar dan ook commentaar op te geven... lijkt me eigenlijk best wel overbodig.

Kijk, de suggestie dat je mensen op het goede pad of het boek der FAQ helpt/begeleid maakt de user in kwestie niet perse gewaardeerd behulpzaam. Daarvoor zijn er gewoon teveel dolende schapen en elke dag komen er nog nieuwe bij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tja, 1 vind ik ook wel genoeg, maar nul (waar deze op staat) vind ik wel 1tje te laag!!
(kweet niet of ie nog te modden is, maar toch!!)

wat vind je hier van??

Mikado -> Als er 1 schaap over de dam is, dan vraagt de rest ook maar raak :+
Ksnap wel wat je bedoeld, maar veel mensen lezen (volgens mij dan) eerst de nieuwspostings en reacties, voordat ze besluiten zich in te schrijven en zelf eens een keer te gaan reageren. Als ze dan zoiets tegenkomen, weten ze ook meteen een beetje over het hoe en wat waar ze dingen kwijt kunnen!!
maja, that's my opinion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff biigemod, is inderdaad wel een beetje wazzig hoe je 2e reactie gemod werd...