Toon posts:

Onvoltooide, gesloten topics in de search

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende topic is gesloten: geen beeld , wel geluid met divx
Eigenlijk enigszins terecht vind ik, het is niet de bedoeling dat een 2 jaar oud topic weer opnieuw opgerakeld wordt. Maar ik loop steeds vast op het volgende probleem:
Ik gebruik de search, kom bij een topic wat precies mijn probleem weerspiegelt en
- de oplossing wordt uiteindelijk niet gegeven (desondanks staat het topic bovenaan bij de search)
of
- de oplossing is niet gegeven en het topic is gesloten omdat dat onderwerp zogenaamd al uitvoerig in andere topics is besproken.

En dat laatste ergert mij het meeste. Ik gebruik de search (waar zo op gehamerd wordt) en het door mij gevonden topic is al gesloten door een overijverig modje. Ik krijg dan altijd het idee dat die modjes koste wat kost een x-aantal keren per dag hun macht moeten laten zien. Jammer, denk ik dan.
Kan er niet gezorgd worden dat de voltooide, relevante topics (waar uiteindelijk tot een oplossing is gekomen) bovenaan komen bij de search, dat scheelt een hoop ergernissen.
Het bovengenoemde topic zal bij een volgende zoekactie naar "geen beeld wel geluid" weer ergens bovenaan komen. Daarom heb ik ook mijn oplossing gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 14:45

Zoefff

❤ 

Ten eerste zijn de modjes er echt niet op uit om hun macht te vertonen hier, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel.

Ten tweede is het in het geval van dit topic zeer onnodig om het te kicken, en in mijn ogen terecht gesloten. Het gaat over een divx probleem, alleen in die 2 jaar heeft divx zo'n ontwikkeling meegemaakt, er zijn nog een hoop andere codecs bijgekomen, wat het gewoon onnuttig maakt om te replyen, omdat de situatie compleet veranderd is.

Ten derde, dit hoort eigenlijk thuis in Lieve Adjes ;)

Ten vierde, daar is toevallig precies hetzelfde topic geopend als deze, Probleem met "kicken"?

Ten vijfde...neuh..niets ten vijfde :P

[ Voor 25% gewijzigd door Zoefff op 27-03-2003 08:35 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat de mods er niet zijn om hun macht te tonen. Ik heb soms alleen het idee dat sommigen dat wel willen doen. Dat idee krijg ik bijvoorbeeld ook door de reactie van Cutter in het door jou (Zoefff) aangehaalde topic. Maar daar gaat mijn opmerking niet over.

Mijn bedoeling was ook niet om het topic te kicken, het is alleen vervelend dat zo'n topic bovenaan bij de search verschijnt. En dat terwijl er niet eens een antwoord is, dat antwoord heb ik nu gegeven, voor volgende zoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 14:45

Zoefff

❤ 

Aah ok..

Maar je kan de zoekresultaten toch gewoon laten sorteren op "Datum Topicstart"?

Dan komen de nieuwste topics automatisch bovenaan :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter