Toon posts:

Vastloper door communicatie tussen 2 Harddisks

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 Harddisk.
Allebij van het zelfde type (Maxtor 20 GB)
Als ik van de ene schijf naar de andere, bestanden over zet slaat de pc uit.
Een erg vervelend probleem. :'( Nou is dit niet het enige.
Als ik bijvoorbeel van kazaa groote bestanden download en dan wil uitpakken werkt dit ook niet.. Mijn conclusie is dus dat de communicatie van de 2 schijven het niet naar behoren doet. Maar ja... Dan heb ik dit wel geconcludeert alleen weet ik er geen oplossing op.... 8)7 Kan iemand mij alstublieft helpen??

Ik zou je mischien niet eeuwig maar wel erg dankbaar zijn _/-\o_

Alvast bedank
ME-Sculine-DB*

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Als je tijdens je registratie niet overhaast de FAQ hebt weggeklikt, dan was je op de hoogte van de bedoeling van GoT; ik zie namelijk niet in je startpost terug of je überhaupt verder hebt getroubleshoot.. Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) B)

Lees eens de FAQ hier in OM: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) (kijk bijvoorbeeld onder "mijn IDE config werkt niet lekker" en "mijn harddisk doet vaag"). De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter in de PMG FAQ is ook erg handig: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen (voeding? geheugen? moederbord? drivers? BSOD foutcodes? etc..).

Ergo: Probeer diverse IDE configs, kabels, jumpersettings, test de HDD's, sluit het een en ander uit, etc..etc.. Hier kunnen we weinig mee.

/kansloos

[ Voor 29% gewijzigd door BalusC op 27-03-2003 07:58 ]

Dit topic is gesloten.