Nou ja, veel meer dan het subject heb ik eigenlijk niet te zeggen: we zijn zojuist de 5 miljoen gepasseerd!
Nog bijna 2 maanden en nu al op 5 miljoen !
Iedereen nog even een eindsprint trekken !!!
Iedereen nog even een eindsprint trekken !!!
Verwijderd
Gaan die +/- 20.000.000 blokjes in 1 of meerdere dagen geflushed worden?
Ik zou voorstellen meerdere dagen dan kijken die andere teams ECHT heel raar als ze na de eerste dag nog een paar van die flushes zien
gr
Jolly
Ik zou voorstellen meerdere dagen dan kijken die andere teams ECHT heel raar als ze na de eerste dag nog een paar van die flushes zien
gr
Jolly
Als we dat in 1 dag gaan doen wordt d.net heeeel erg boos. En dat willen we toch niet hebben he? 
Meerdere dagen dus.
Meerdere dagen dus.
Verwijderd
5 x 2 miljoen...
maar we hebben meer dan 5 miljoen gespaard, want privé staat er zeker nog 3 miljoen klaar voor de MF6, misschien zelfs wel 5 miljoen.
maar we hebben meer dan 5 miljoen gespaard, want privé staat er zeker nog 3 miljoen klaar voor de MF6, misschien zelfs wel 5 miljoen.
Hmmzzz, in principe zou het wel kunnen. In NL zijn twee proxy beheerders van Dnet. Als we een CDtje zouden branden met zeg 80% van wat we willen flushen (bijvoorbeeld alles van alle proxy's tot 1 a 2 dagen van te voren) kunnen we dat CDtje toch gewoon daar dumpen?
Als jullie dit ook wat lijkt, zal ik contact opnemen met Kwark van Dnet om te vragen of het ook daadwerkelijk mag op deze manier.
/me out
Als jullie dit ook wat lijkt, zal ik contact opnemen met Kwark van Dnet om te vragen of het ook daadwerkelijk mag op deze manier.
/me out
Bericht hierboven
Onder andere [eNeRGy] en Marc_H zijn al weken aan het overleggen met DNet hierover...
Verslagen hiervan staan op http://www.dutchpowercows.org/list.dsp?cat=frontpage
Verslagen hiervan staan op http://www.dutchpowercows.org/list.dsp?cat=frontpage
Dat dacht ik al, maar ik kom eigenlijk nooit op die URL... 
Ok, was maar een ideetje, ik lees het allemaal door en dan kom ik hier weer op terug.
/me gaat lezen, druk druk druk
Ok, was maar een ideetje, ik lees het allemaal door en dan kom ik hier weer op terug.
/me gaat lezen, druk druk druk
Bericht hierboven
Verwijderd
Eigenlijk moeten we als we 14 miljoen blokjes hebben 1 flush van 10 miljoen in 1 keer houden... zou de andere teams wel eens willen zien kijken... zouden ze nooit geloven.. bovendien een all-time-high.... de andere 2 dagen gewoon 2 miljoen per dag...
Goed.
WAT MOETEN WE DOEN OM HET TOT JULLIE (BLIJKBAAR ZEER TAAIE) HOOFDEN DOOR TE DRINGEN ?
DIT MAG NIET, DIT KAN NIET, EN ALS WE HET WEL DOEN WORD DPC GEBANNED DOOR DISTRIBUTED.NET
IS DIT NU EEN HEEL KLEIN BEETJE DUIDELIJK, OF WAT MOETEN WE NOG MEER DOEN ???
WAT MOETEN WE DOEN OM HET TOT JULLIE (BLIJKBAAR ZEER TAAIE) HOOFDEN DOOR TE DRINGEN ?
DIT MAG NIET, DIT KAN NIET, EN ALS WE HET WEL DOEN WORD DPC GEBANNED DOOR DISTRIBUTED.NET
IS DIT NU EEN HEEL KLEIN BEETJE DUIDELIJK, OF WAT MOETEN WE NOG MEER DOEN ???
Virussen? Scan ze hier!
Dat zou ik andersom doen, als we 10 miljoen flushen op 1 dag wordt DPC er namelijk uitgeknikkerd, zou zonde zijn van die miljoenen die we dan niet kunnen flushen...
Hint: LEES die verslagen ook!
Hint: LEES die verslagen ook!
Verwijderd
Ik denk dat [eNeRGy] en Marc_H dus aan het overleggen zijn wat de maximum flush mag zijn.
Stel dat dat iets van 2 mln is, dan wordt dat dus een leuk weekje !!
Hoe het gedaan wordt maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, als het er maar ff stevig inhakt !!
Ik zie zelf dus wel wat in bovenstaand scenario, die gasten moeten gewoon na 3 dagen hardstikke gek worden
Stel dat dat iets van 2 mln is, dan wordt dat dus een leuk weekje !!
Hoe het gedaan wordt maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, als het er maar ff stevig inhakt !!
Ik zie zelf dus wel wat in bovenstaand scenario, die gasten moeten gewoon na 3 dagen hardstikke gek worden
Lijkt me duidelijk, geen flush in 1 keer.
Even een ander vraagje, veel mensen zijn vanaf begin juni begonnen met sparen op 1 van de proxy's, of prive. Als we nu over langere tijd gaan flushen, kan het dan zijn dat blokje's over hun houdbaarheidsdatum van 90 dagen heen gaan ?
Dat zou voor het einde van de Megaflush dan niet leuk zijn, denk je er 2 miljoen te flushen, wordt er maar een gedeelte geteld.
Iemand enig idee ?
Even een ander vraagje, veel mensen zijn vanaf begin juni begonnen met sparen op 1 van de proxy's, of prive. Als we nu over langere tijd gaan flushen, kan het dan zijn dat blokje's over hun houdbaarheidsdatum van 90 dagen heen gaan ?
Dat zou voor het einde van de Megaflush dan niet leuk zijn, denk je er 2 miljoen te flushen, wordt er maar een gedeelte geteld.
Iemand enig idee ?
Verwijderd
ja, maar het is juist zo leuk om alles in een keer te flushen!!!!! als ze ons bannen verliezen ze meer dan ze winnen!!! dat doen ze nooit, nogmaals: ZE MAKEN JULLIE ALLEEN MAAR BANG LAFAARDS
Zie nog steeds het nut niet van dat hele MF gedoe. Gewoon NU flushen, met z'n allen. Weer gaan voor elk dag op 1. PF of niet.
niksie>
Op die manier wordt dnet dus overbelast, lees maar op http://www.dutchpowercows.org/list.dsp?cat=frontpage
Daar staat dus te lezen dat als we alles in een keer flushen (of in twee dagen) dat voor dnet overkomt als een DoS attack !!!
Met andere woorden, dnet geeft aan dat ze dat niet zo 'leuk' vinden
Dus, wat doen we met onze MF6 (ik doe overigens niet mee). Gewoon wel een MF houden, alleen die over een week uitspreiden. Dan dus elke dag 2mln blokjes
en om er voor te zorgen dat de houdbaarheid niet overschreden wordt, dus een week eerder beginnen dan geplant!
Zo, ik denk dat dit een goede oplossing is
/me heeft MF's nooit leuk gevonden
DJ
Op die manier wordt dnet dus overbelast, lees maar op http://www.dutchpowercows.org/list.dsp?cat=frontpage
Daar staat dus te lezen dat als we alles in een keer flushen (of in twee dagen) dat voor dnet overkomt als een DoS attack !!!
Met andere woorden, dnet geeft aan dat ze dat niet zo 'leuk' vinden
Dus, wat doen we met onze MF6 (ik doe overigens niet mee). Gewoon wel een MF houden, alleen die over een week uitspreiden. Dan dus elke dag 2mln blokjes
Zo, ik denk dat dit een goede oplossing is
/me heeft MF's nooit leuk gevonden
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Jij zegt dus dat ze staan te liegen ?ja, maar het is juist zo leuk om alles in een keer te flushen!!!!! als ze ons bannen verliezen ze meer dan ze winnen!!! dat doen ze nooit, nogmaals: ZE MAKEN JULLIE ALLEEN MAAR BANG LAFAARDS
Ik neem aan dat jij de volledige verantwoordelijkheid op je neemt ? Als we gebanned worden, kunnen we dat dus bij jou neerleggen, dan ga jij het ongedaan maken ?
Virussen? Scan ze hier!
Daarom wil D.net de houdbaarheidsdatum verlagen naar 30 dagen om dit soort MF's tegen te gaan, ik was altijd wel tevreden met die 90 dagen, maar als dat naar 30 dagen gaat, is dat zwaar balen voor velen..... ook voor mij.....
ik wil niet de MF afkraken, maar door al die MF plannen wordt de gewone flusher benadeelt, scheelt toch 60 dagen die houdbaarheidsdatum.
Ik zou het jammer vinden als die 30 dagen regel er doorkomt, ik heb zelf niet veel pc's om te grazen, en daarom wacht ik heel lang met flushen en dat moet dan als die regel doorgaat binnen 30 dagen, zo kom ik nooit aan veel blokken die ik in 1 keer kan flushen....
Ik denk dat meerdere er zo over denken. het wordt toch minder leuk om dan te grazen.
Zo, dat ben ik kwijt
ik wil niet de MF afkraken, maar door al die MF plannen wordt de gewone flusher benadeelt, scheelt toch 60 dagen die houdbaarheidsdatum.
Ik zou het jammer vinden als die 30 dagen regel er doorkomt, ik heb zelf niet veel pc's om te grazen, en daarom wacht ik heel lang met flushen en dat moet dan als die regel doorgaat binnen 30 dagen, zo kom ik nooit aan veel blokken die ik in 1 keer kan flushen....
Ik denk dat meerdere er zo over denken. het wordt toch minder leuk om dan te grazen.
Zo, dat ben ik kwijt
How bad is it on a scale from one to Spurs
Die 90 (en/of 30) dagen zijn de minimale houdbaarheidsdatum... in de praktijk duurt het veel langer. Een paar maanden geleden zijn pas de eerste blocks die niet teruggekomen zijn opnieuw uitgedeeld, dat was toen dus al bijna 2 jaar terug...
Virussen? Scan ze hier!
heb ik het dus verkeerd begrepen?
How bad is it on a scale from one to Spurs
Nee. Niet helemaal, althans.
Het zit zo : na 90 (straks 30) dagen kunnen ze de blocks opnieuw gaan uitgeven. Wil dus niet zeggen, dat ze dat ook gaan doen. Het kan best zijn dat de blocks die nu niet gerouterneerd zijn pas in november opnieuw worden uitgedeeld, om maar eens een voorbeeld te nomen. Maar het kan ook zijn dat al in augustus worden uitgedeeld.
Het zit zo : na 90 (straks 30) dagen kunnen ze de blocks opnieuw gaan uitgeven. Wil dus niet zeggen, dat ze dat ook gaan doen. Het kan best zijn dat de blocks die nu niet gerouterneerd zijn pas in november opnieuw worden uitgedeeld, om maar eens een voorbeeld te nomen. Maar het kan ook zijn dat al in augustus worden uitgedeeld.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
oke, ik zal het nu een keertje uitleggen.
Dnet wil het project zo SNEL mogelijk afhebben. als wij gabanned worden dat gaan zij een HEEL stuk LANGZAMER, als ze ons door laten gaan dan krijgen zij VEEL meer blokkies, en gaaan zij veel SNELLER dat betekent dat zij het project EERDER afkrijgen, dan zijn zij BLIJ!!!!!!!!!
en nog wat
DUS, als DPC gebanned word, er zijn genoeg van dit sort projecten!!!!!!!!
Dnet wil het project zo SNEL mogelijk afhebben. als wij gabanned worden dat gaan zij een HEEL stuk LANGZAMER, als ze ons door laten gaan dan krijgen zij VEEL meer blokkies, en gaaan zij veel SNELLER dat betekent dat zij het project EERDER afkrijgen, dan zijn zij BLIJ!!!!!!!!!
en nog wat
DUS, als DPC gebanned word, er zijn genoeg van dit sort projecten!!!!!!!!
Zeg niksie, gedraag je ff een keer met je eigendunk !
Virussen? Scan ze hier!
Niksie: IK sta niet alleen als ik nu zeg dat jij je kop een keer moet houden, je irriteert ons DPC'ers mateloos, zowel op GoT als op #DPC.
Als je toch niks zinnigs te melden hebt, meldt dan niks!
Ik
een beetje van jou!
(met dt, gebiedende wijs
)
Als je toch niks zinnigs te melden hebt, meldt dan niks!
Ik
(met dt, gebiedende wijs
Verwijderd
komop gasten, die lafaards moet met een
genomen worden!!!!! maar ik heb wel mooi een paar 1000 blokkies daar staan met de gedachten dat Dnet een grootte schrik zou kunnen krijgen, als niet ALLE blokkies in een keer geflushed worden wil ik ze terug om een persoonlijke mini-flush te doen. de afspraak was dat alles op een dag zou gaan, dat dnet dat niet wil zal mij een zorg zij, ik wil mijn blokkies terug!!!!
: (: (:
moraal van dit verhaal, in een keer of niet!!!
BTW: mijn blokkies staan bij energy
[update]
na een gesprek met die sukkels van een ONNO en een DSMARTY heb ik voor mijn subteam besloten DPC te *VERLATEN* zeg maar dag tegen mijn G4 serverpark LOOSSERS
see yah dumb DPC'ers
[/UPDATE]
moraal van dit verhaal, in een keer of niet!!!
BTW: mijn blokkies staan bij energy
[update]
na een gesprek met die sukkels van een ONNO en een DSMARTY heb ik voor mijn subteam besloten DPC te *VERLATEN* zeg maar dag tegen mijn G4 serverpark LOOSSERS
see yah dumb DPC'ers
[/UPDATE]
Niksie,
Types als jij zijn sowieso niet welkom bij de DPC, G4 serverpark of niet! (Je pretendeert dat je er een hebt, maar bewijzen heb je nog nooit laten zien)
Wij staan niet te wachten op een stel pre-puberale tieners die de sfeer lopen te verzieken op alle mogelijke manieren.
1x kunnen wij een rotgeintje nog wel vergeven, maar de laatste tijd heb jij iets teveel van die "leuke acties".
Het doel van de DPC is het op een leuke manier kraken van rc5-64 blokjes, wij zijn een grote, doch gezellige groep van computer-liefhebbers, blijkbaar pas jij daar niet tussen!
M. vr. gr. DSmarty, DPC-Crew
BTW: Spelfouten verbeterd op aanraden van Chaos.
BTW2: Ik spreek dus namens mijzelf, en niet in het algemeen namens de DPC-Crew. (op aanraden van [eNeRGy]
Types als jij zijn sowieso niet welkom bij de DPC, G4 serverpark of niet! (Je pretendeert dat je er een hebt, maar bewijzen heb je nog nooit laten zien)
Wij staan niet te wachten op een stel pre-puberale tieners die de sfeer lopen te verzieken op alle mogelijke manieren.
1x kunnen wij een rotgeintje nog wel vergeven, maar de laatste tijd heb jij iets teveel van die "leuke acties".
Het doel van de DPC is het op een leuke manier kraken van rc5-64 blokjes, wij zijn een grote, doch gezellige groep van computer-liefhebbers, blijkbaar pas jij daar niet tussen!
M. vr. gr. DSmarty, DPC-Crew
BTW: Spelfouten verbeterd op aanraden van Chaos.
BTW2: Ik spreek dus namens mijzelf, en niet in het algemeen namens de DPC-Crew. (op aanraden van [eNeRGy]
Zeg Niksie, je zou eens kunnen proberen gewoon wat vriendelijker te reageren. Het is in dit geval niet DPC (of de organisatoren van MF6) die vervele3nd willen zijn, dit komt dus van D.net af.
Ik ben het met je eens dat we waarschijnlijk niet zo snel gebanned zullen worden, we doen echter op vreedzame wijze mee met de wedstrijd van D.net. Als zij ons dan vriendelijk verzoeken (in overleg dus) om niet in 1 maal 10 a 15 miljoen blokjes te flushen omdat dat met de huisige infrastructuus als een DoS attack aankomt (en dat willen we niet neem ik aan), dan kunnen we in mijn ogen niets anders doen dan als redelijke mensen hiermee om gaan en dus toegeven hieraan, hoe jammer ik dit persoonlijk ook vind.
Btw. DPC als team verlaten heeft in mijn ogen weinig zin, het probleem ligt bij D.net en dan zou je dus helemaal met koeien moeten stoppen .....
Ik ben het met je eens dat we waarschijnlijk niet zo snel gebanned zullen worden, we doen echter op vreedzame wijze mee met de wedstrijd van D.net. Als zij ons dan vriendelijk verzoeken (in overleg dus) om niet in 1 maal 10 a 15 miljoen blokjes te flushen omdat dat met de huisige infrastructuus als een DoS attack aankomt (en dat willen we niet neem ik aan), dan kunnen we in mijn ogen niets anders doen dan als redelijke mensen hiermee om gaan en dus toegeven hieraan, hoe jammer ik dit persoonlijk ook vind.
Btw. DPC als team verlaten heeft in mijn ogen weinig zin, het probleem ligt bij D.net en dan zou je dus helemaal met koeien moeten stoppen .....
Verwijderd
Dat is grappig hij staat er wel tussen in het lijstje van de DPC-Crew. Misschien toch handig als jullie met 1 standpunt naar buiten komen.
Laat dat soort gasten als niksie (de naam zegt het al) toch lekker verzuipen in hun eigen drek en besteed er gewoon geen aandacht aan.
Wat gaan we nou eigenlijk doen, ik ben 1 van die spaarders met een eigen proxy maar wil me graag aanpassen aan het "plan".
Laat dat soort gasten als niksie (de naam zegt het al) toch lekker verzuipen in hun eigen drek en besteed er gewoon geen aandacht aan.
Wat gaan we nou eigenlijk doen, ik ben 1 van die spaarders met een eigen proxy maar wil me graag aanpassen aan het "plan".
Verwijderd
[zucht]
Eum, jongens.....
[/zucht]
Zullen we het gezellig houden ?
niksie moet gewoon niet zo kinderachtig doen/reageren.
Het lijkt me toch prachtig om gewoon een week lang stevig huis te houden !
Grazen met die Macs !!
Eum, jongens.....
[/zucht]
Zullen we het gezellig houden ?
niksie moet gewoon niet zo kinderachtig doen/reageren.
Het lijkt me toch prachtig om gewoon een week lang stevig huis te houden !
Grazen met die Macs !!
Hunter: Daarom dat ik ervan sta te kijken dat eronder staat "DPC-Crew". Aangezien er niets overlegt was. Maar dat wilde ik intern even aan de kaak stellen.
Want als er iets gezegt wordt dan moeten de leden het daarover wel eens zijn.
Want als er iets gezegt wordt dan moeten de leden het daarover wel eens zijn.
Verwijderd
het is rechtegezet..... denk ik.....
BTW: dsmarty: hoeoud jij ook denkt dat ik ben, ik de leeftijdcataglory waar jij mij inschat zit ik zeker niet
BTW: dsmarty: hoeoud jij ook denkt dat ik ben, ik de leeftijdcataglory waar jij mij inschat zit ik zeker niet
DSmarty had er kennelijk gewoon DPC-Crew ondergezet omdat hij er deel van uit maakt maar niet omdat hij namens de hel crew spreekt neem ik aan.
Wat Hunter's vraag betreft over wat we nu gaan doen. Er gaan nu nog eerst wat mensen van de DPC-Crewgesprekken hebben met mensen van Distributed.net om te kijken hoeveel we bv maximaal per dag mogen flushen en hoe we andere dingen ook het beste aan kunnen pakken ivm de MegaFlush.
Wat Hunter's vraag betreft over wat we nu gaan doen. Er gaan nu nog eerst wat mensen van de DPC-Crewgesprekken hebben met mensen van Distributed.net om te kijken hoeveel we bv maximaal per dag mogen flushen en hoe we andere dingen ook het beste aan kunnen pakken ivm de MegaFlush.
Verwijderd
het is rechtegezet..... denk ik.....
Ik wilde er eigenlijk niets meer over zeggen, maar
Lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk
Doe wat je niet laten kunt. I don't care. Ook zonder jouw gigantische hvhd blokjes
halen we het wel!
en dan deze hvhd kraken? http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory.php3?id=287341zeg maar dag tegen mijn G4 serverpark
Lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk
Doe wat je niet laten kunt. I don't care. Ook zonder jouw gigantische hvhd blokjes
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
[friendly mode]
Succes ermee, of je nou wel of niet bij DPC blijft / komt
[/friendly mode]
Succes ermee, of je nou wel of niet bij DPC blijft / komt
[/friendly mode]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
[eNeRGy] -> Lezen is een kunst, ik sprak niet namens de DPC-Crew, maar namens mijzelf als lid van de DPC-Crew. En dat is toch totaal iets anders.
Indien het wel zo was, dan had de tekst er anders uit gezien.
Het lijkt mij toch overduidelijk dat het een persoonlijke mening is!
Indien het wel zo was, dan had de tekst er anders uit gezien.
Het lijkt mij toch overduidelijk dat het een persoonlijke mening is!
Pagina: 1