achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
wat is er eigenlik met die .gif cursus gebeurt???DukeBox schreef op 27 March 2003 @ 01:06:
plz.. gebruik .gif of .png dit geblurde ziet er niet uit.
* fenrir heeft daar nooit een rekening van gezien. of is die nog niet geweest??
Van klussen krijg je grijze haren
Staat onderin de muon FAQfenrir schreef op 27 March 2003 @ 07:14:
[...]
wat is er eigenlik met die .gif cursus gebeurt???![]()

ik vind persoonlijk toch de eerste mooier (de jpg versie
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd

[edit]
Meteen ff met transparante *.PNG geprutst, ziet er best goed uit moet ik zeggen
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 14:25 ]
Verwijderd
Die gif is way veel mooier dan die andere, alleen je moet ff de achtergrondkleur in dezelfde kleur maken als de openingspost in elk topic (daarin staat de DPCH toch normaal)white_panther schreef op 27 March 2003 @ 13:11:
dus jullie willen gif?, dan is hier de gif versie, ik weet wel, die uitnodiging heb ik nog steeds niet ontvangen voor die cursus.
[afbeelding]
ik vind persoonlijk toch de eerste mooier (de jpg versie)
Maar is er niet een statsposter die 'm gewoon met HTML wil posten?
Nee, omdat muon niet officieel erkend is. We moeten het doen met wat we hebben...Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 13:53:
Maar is er niet een statsposter die 'm gewoon met HTML wil posten?
Ja, ja, dat zeggen ze altijdfenrir schreef op 27 maart 2003 @ 07:14:
[...]
wat is er eigenlik met die .gif cursus gebeurt???![]()
Was een online-cursus, en die heb je aan je tweede stats-post te zien al gedaanwhite_panther schreef op 27 March 2003 @ 13:11:
dus jullie willen gif?, dan is hier de gif versie, ik weet wel, die uitnodiging heb ik nog steeds niet ontvangen voor die cursus.
[afbeelding]
ik vind persoonlijk toch de eerste mooier (de jpg versie)
En idd, zo mogelijk transparant in stellen. In de eerste post maakt het altijd weinig uit, want muon.qik.nl heeft dezelfde kleur als de eerste post.inquestos schreef op 10 March 2003 @ 20:07:
Zijn het geen muiscursortjes, dan zijn 't wel vreemde windows XP menutjes
Ik gebruik ook altijd paint, en bij mij zien ze er altijd op en top uit, al zeg ik 't zelf(nou ja, ik gebruik ook gif movie gear, om ze om te zetten naar gif, maar dat zou met paint ook moeten kunnen)
/me inquestos komt geld innen bij www.outer en yakuza, want gaat white panther ff een cursusje muonstats posten leren
- Open twee paint vensters
- zet ene formaat op 2500×453, andere op 700×453 (afhankelijk van resolutie, als die groter is, kan 't bijvoorbeeld 1100 × 453 zijn)
- open muon.qik.nl, ga naar de stats van gisteren en druk op f11
- druk op dat knopje tussen f12 en scroll lock, beter bekend als printscreen
- plak 'm in je 700×453-paint screen en zorg er voor dat ie bij de kleurovergang precies aan de linkerkant zit
- ctrl+A
- plak in tweede paint-screen, ook weer exact links tegen "border"
- Herhaal stap 4 t/m 7 zo vaak als nodig, waarbij je er op moet letten dat je ze goed onder elkaar zet
- Bestand --> Opslaan Als
selecteer .gif als type en vul een naam in. Nu nog uploaden, op GoT posten, met een leuk verhaaltje uiteraard en klaar is kees
BTW: Mooie Flush MSW !!!
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Thanx m8! Vond hem ook wel aardig zoinquestos schreef op 27 March 2003 @ 15:20:
BTW: Mooie Flush MSW !!!(zitten wij een beetje te ouwehoeren over jpg en gif, wordt zo'n mooie flush over 't hoofd gezien
)
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Oh ja, transparantie instellen:
Afbeelding -> Kenmerken -> Doorzichtigheid -> Doorzichtige achtergrond gebruiken aanvinken -> Kleur kiezen -> R:170 G:170 B:230
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Zal zodadelijk eens stats posten (zie nu dat 128 colors, wat 3,1% scheelt, ook voldoende is
?? Je kan gewoon een vaste pallet kiezen. Dus alleen de kleuren die gebruikt worden.inquestos schreef op 28 maart 2003 @ 00:30:
Verschil tussen 256 kleuren en 16 kleuren is bij mij welgeteld 11,4 procent, met een aardig kwaliteitsverlies (zoiets van white_panter). Vind ik persoonlijk niet de moeite waard. 256 kleuren is perfect, zonder enig kwaliteitsverlies. Vooral de pijltjes en grafieken "vreten" kleuren.
Zal zodadelijk eens stats posten (zie nu dat 128 colors, wat 3,1% scheelt, ook voldoende is)
Ik weet niet wat je bedoelt met een vast pallet (Nederlandse term