DPC Muon-hitparade van 26 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

Topicstarter
ARS heeft niet geflush :? maar wij wel :), op naar de nr1 positie :Y)
welkom bij de kudde Darkman, veel graas plezier hier.
en natuurlijk de mijlpaaltjes gefeliciteerd.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~wmvana/muon/muon26303.jpg

en met dank aan dukebox voor de stats en ScoRPiuZ voor het hosten van de pagina :tup:

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:52

DukeBox

loves wheat smoothies

plz.. gebruik .gif of .png dit geblurde ziet er niet uit.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
wauw we doen al maanden niet meer mee, maar nog steeds op de 25e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Zweet hijf puf.. phew, trug op me 10de plek :) Wat een leuk verjaardagsflushje was dat :P

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

DukeBox schreef op 27 March 2003 @ 01:06:
plz.. gebruik .gif of .png dit geblurde ziet er niet uit.
wat is er eigenlik met die .gif cursus gebeurt??? :+
* fenrir heeft daar nooit een rekening van gezien. of is die nog niet geweest??

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

fenrir schreef op 27 March 2003 @ 07:14:
[...]

Staat onderin de muon FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Oeh oeh .. Bijna Hekje te pakken ... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

Topicstarter
dus jullie willen gif?, dan is hier de gif versie, ik weet wel, die uitnodiging heb ik nog steeds niet ontvangen voor die cursus.
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~wmvana/muon/muon26303.gif
ik vind persoonlijk toch de eerste mooier (de jpg versie :) )

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Die gif is veel mooier (tenminste scherp) je hebt hem alleen niet transparant gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat deze stats niet definitief waren :P

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SADiAq0WKlHrFXVVRPrjrEmj3rQGf5vdxi6JhXU7Pn*bVnzujb99ok5LfNzLXqpLOybE*Wr78STiebn2pfMobrXPiNt2dTXl8UcnDyhrHS1BAAAAcXJfAg/Megaflush.png?dc=4675415255165628721

[edit]
Meteen ff met transparante *.PNG geprutst, ziet er best goed uit moet ik zeggen :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

white_panther schreef op 27 March 2003 @ 13:11:
dus jullie willen gif?, dan is hier de gif versie, ik weet wel, die uitnodiging heb ik nog steeds niet ontvangen voor die cursus.
[afbeelding]
Die gif is way veel mooier dan die andere, alleen je moet ff de achtergrondkleur in dezelfde kleur maken als de openingspost in elk topic (daarin staat de DPCH toch normaal)

Maar is er niet een statsposter die 'm gewoon met HTML wil posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 13:53:
Maar is er niet een statsposter die 'm gewoon met HTML wil posten?
Nee, omdat muon niet officieel erkend is. We moeten het doen met wat we hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10
fenrir schreef op 27 maart 2003 @ 07:14:
[...]

Ja, ja, dat zeggen ze altijd :( Zal het incassobureau eens langsturen :P
white_panther schreef op 27 March 2003 @ 13:11:
[afbeelding]
Was een online-cursus, en die heb je aan je tweede stats-post te zien al gedaan :)
inquestos schreef op 10 March 2003 @ 20:07:
Zijn het geen muiscursortjes, dan zijn 't wel vreemde windows XP menutjes :D

Ik gebruik ook altijd paint, en bij mij zien ze er altijd op en top uit, al zeg ik 't zelf :) (nou ja, ik gebruik ook gif movie gear, om ze om te zetten naar gif, maar dat zou met paint ook moeten kunnen)
/me inquestos komt geld innen bij www.outer en yakuza, want gaat white panther ff een cursusje muonstats posten leren
  • Open twee paint vensters
  • zet ene formaat op 2500×453, andere op 700×453 (afhankelijk van resolutie, als die groter is, kan 't bijvoorbeeld 1100 × 453 zijn)
  • open muon.qik.nl, ga naar de stats van gisteren en druk op f11
  • druk op dat knopje tussen f12 en scroll lock, beter bekend als printscreen
  • plak 'm in je 700×453-paint screen en zorg er voor dat ie bij de kleurovergang precies aan de linkerkant zit
  • ctrl+A
  • plak in tweede paint-screen, ook weer exact links tegen "border"
  • Herhaal stap 4 t/m 7 zo vaak als nodig, waarbij je er op moet letten dat je ze goed onder elkaar zet
  • Bestand --> Opslaan Als
    selecteer .gif als type en vul een naam in. Nu nog uploaden, op GoT posten, met een leuk verhaaltje uiteraard en klaar is kees :)
En idd, zo mogelijk transparant in stellen. In de eerste post maakt het altijd weinig uit, want muon.qik.nl heeft dezelfde kleur als de eerste post.

BTW: Mooie Flush MSW !!! :) (zitten wij een beetje te ouwehoeren over jpg en gif, wordt zo'n mooie flush over 't hoofd gezien :o )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

inquestos schreef op 27 March 2003 @ 15:20:
BTW: Mooie Flush MSW !!! :) (zitten wij een beetje te ouwehoeren over jpg en gif, wordt zo'n mooie flush over 't hoofd gezien :o )
Thanx m8! Vond hem ook wel aardig zo :)

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

Topicstarter
oke i get the message, maar hoe krijg ik dan die groene kleur van de tabellen weer terug, want nu zijn ze wel heel erg blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Hoger aantal kleuren (bijv 256) kan geloof ik niet in Paint. Jammer, want ik denk dat dat het probleem is. Maakt mij verder weinig uit, of het grafiekje blauw is in plaats van groen, vind het zo ook wel mooi :)

Oh ja, transparantie instellen:

Afbeelding -> Kenmerken -> Doorzichtigheid -> Doorzichtige achtergrond gebruiken aanvinken -> Kleur kiezen -> R:170 G:170 B:230

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen 256 kleuren gebruiken, ik zou gewoon 16 kleuren gebruiken(is het plaatje kleiner), dan ziet het plaatje er nog perfect uit (kijk maar naar me stats hierboven), ik heb het met photoshop gedaan gewoon de paarse kleur voor een transparante kleur vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Site is gemaakt met 14 kleuren, pallet 34 van PS. Met de tool die ik in de MUON FAQ heb gezet kan je perfect kleine, transparante en pallet beperkte gif's maken in een handomdraai. Ik kan je de tool echt aanraden (ook voor andere dingen !) is geheel freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verschil tussen 256 kleuren en 16 kleuren is bij mij welgeteld 11,4 procent, met een aardig kwaliteitsverlies (zoiets van white_panter). Vind ik persoonlijk niet de moeite waard. 256 kleuren is perfect, zonder enig kwaliteitsverlies. Vooral de pijltjes en grafieken "vreten" kleuren.

Zal zodadelijk eens stats posten (zie nu dat 128 colors, wat 3,1% scheelt, ook voldoende is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

inquestos schreef op 28 maart 2003 @ 00:30:
Verschil tussen 256 kleuren en 16 kleuren is bij mij welgeteld 11,4 procent, met een aardig kwaliteitsverlies (zoiets van white_panter). Vind ik persoonlijk niet de moeite waard. 256 kleuren is perfect, zonder enig kwaliteitsverlies. Vooral de pijltjes en grafieken "vreten" kleuren.

Zal zodadelijk eens stats posten (zie nu dat 128 colors, wat 3,1% scheelt, ook voldoende is :) )
?? Je kan gewoon een vaste pallet kiezen. Dus alleen de kleuren die gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Er worden bij mij altijd ruim 100 kleuren gebruikt. Ik zou het kunnen optimaliseren tot 6-bit (2^6=64 kleuren), maar hou het liever bij 7-bit (2^7=128 kleuren). Ertussen in zitten kan nou eenmaal niet, en alle 100 kleuren worden allemaal gebruikt. (Optimaliseren is in dit geval al helemaal onzin, scheelt 1,5%)

Ik weet niet wat je bedoelt met een vast pallet (Nederlandse term :? :P ), maar ik gebruik alleen de kleuren die nodig zijn

Pagina: 1