Offline WEB/WAP sites bekijken op 7650

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Weer een 7650 topic! ;)
Ik heb Doris Webbrowser op mijn telefoon.

Nu wil ik graag offline (lees: eigengemakte websites) bekijken. Ik kan een bookmark editen zodat die geladen wordt. Ik moet dan een URL opgeven, maar hoe kan ik die opgeven als local file (die op c:\Sites ofzo staat) !?

Verder heb ik de bestandjes van de webbrowser bekeken en geedit maar daarmee start mijn pagina niet op.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als de implementatie hetzelfde is als in Windows dan kan je de C-schijf op de volgende manier benaderen:
code:
1
file:///C:/

Maar ik weet dus helaas niet of Symbian en die Doris webbrowser dezelfde implementatie hiervan hebben, het is dus een kwestie van uitproberen.

• iAR
  • Niet online
Nee dus.... hij vraagt of ie mag communiceren met een accesspoint :( Lukt niet!

Ik heb ook al geprobeerd om gewoon een .WML of .HTM bestand te openen, maar dan krijg ik de bron te zien in "notities".

Is er iemand die weet waarmee ik WAP/WEB sites kan openen (zodat ze ook gerenderd worden) op mijn mobiele telefoon? :)

[ Voor 56% gewijzigd door iAR op 27-03-2003 11:58 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Titelfix on request van topicstarter :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 15:40
Wat dacht je van Avantgo voor je 7650?

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• iAR
  • Niet online
Ik bedoel eigenlijk zelf gemaakte web/wap sites bekijken met software (open - file in internet explorer zeg maar ;))

Deze browser is wel weer erg groot... maar kan hij wat ik wil? :)

[ Voor 100% gewijzigd door iAR op 02-04-2003 00:29 . Reden: Weer beetje meer ontopic ]

• iAR
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 27 March 2003 @ 08:19:
Als de implementatie hetzelfde is als in Windows dan kan je de C-schijf op de volgende manier benaderen:
code:
1
file:///C:/

Maar ik weet dus helaas niet of Symbian en die Doris webbrowser dezelfde implementatie hiervan hebben, het is dus een kwestie van uitproberen.
Mjah, dat lukt dus niet... en als ik een .wml open (zelf gemaakt) dan is dat een foute indeling... ?! Maar .html lukt dus niet met file://C:/ of file:///c:/ in doris wb :(

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-05 14:52

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

zerosignal schreef op 02 April 2003 @ 00:31:
[...]

Mjah, dat lukt dus niet... en als ik een .wml open (zelf gemaakt) dan is dat een foute indeling... ?! Maar .html lukt dus niet met file://C:/ of file:///c:/ in doris wb :(
wml zal niet zo waarschijnlijk makkelijk gaan in de standaard browser, dat wordt namelijk bij het verzenden binair aan bij de telefoon, als je zelf een wml bestand hebt is het nog een ASCII. Ik weet echter niet of de browser of het OS de pagina's omzet van binair naar ASCII om ze te kunnen tonen.

Ik heb een PDA met Symbian ER5, daar kan ik wel gewoon HTML bestanden openen en die worden in de standaard browser getoond, daar is het pad c:\ zonder file://

Zijn er geen andere browsers die je kunt downloaden en proberen? Opera bijvoorbeeld.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• iAR
  • Niet online
Hm... hoe kan ik dan die wml's binair daar krijgen? ;) Of lukt dat niet?

Hoe open je die htm bestanden op je PDA dan? Met welke browser?

Opera heeft nog geen S-OS browser... en zal waarschijnlijk ook wel erg groot worden.

[ Voor 24% gewijzigd door iAR op 02-04-2003 14:07 ]

• iAR
  • Niet online
Ik geef het topic nog maar even een schop...

... na lang zoeken op nokia en ericsson develper forum/pagina's ben ik geen stap verder gekomen. ik vind nergens een tool of tutorial waarmee ik .wml files binair kan krijgen.

ook ben ik nog nergens een webbrowser tegen gekomen waarmee ik offline .htm files kan lezen op de telefoon (waarbij het binair of ASCII niet uitmaakt).

dus als iemand me kan helpen met tools, links en voorbeelden... graag!

• iAR
  • Niet online
Laatste schop... is er niemand meer die antwoorden heeft?

- WML binair naar telefoon sturen om ze daar te lezen
- HTML browser die ook offline .htm(l) bestanden kan lezen

Er moet toch iemand zijn?? :/
Pagina: 1