Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ccfl voice controlled + baybus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een kleine vraag over het gebruik van een ccfl in combinatie van een recom baybus...

Ik heb een recom baybus en zou hier een dual ccfl willen op aansluiten, maar dan wel sound activated...

Is dit mogelijk, indien ja gaat de sound activation nog werken of niet?

een voorbeeld van de ccfl die ik bedoel kan je hier vinden:
http://www.overclocking.b...06678c1e43b67b9f2b2f5ab34

Ik vind overal wel uitleg over ccfl en baybus maar nergens iets over die sound activation ... Iemand ervaring mee?

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
ehm... heb je een gewone schakelaars die baybus? Als ie namelijk alleen draaischakelaren (potmeters) heeft kun je het namelijk al vergeten.

dude... wait... what...

Verwijderd

ik neem aan dat je ccfl enkel "aan" of "uit" zal staan.
dus.. 12V of 0V enne dat doe je best met een schakelaar ipv een potmeter...

die sound activated ccfl's heb ik nog in mijn wagen gehad ook,
je 12V gaat eerst naar je invertor waar meteen ook het hele sound ding ingebouwd
is en dan naar je ccfl. in die sturing zit dan de schakelaar waarmee je kan kiezen
of ie al dan niet op geluid moet reageren.

hopelijk ben je d'r iets mee....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 06:39:
ik neem aan dat je ccfl enkel "aan" of "uit" zal staan.
dus.. 12V of 0V enne dat doe je best met een schakelaar ipv een potmeter...
De baybus bestaat uit zes schakelaars. elke schakelaar heeft 3 standen: uit, 12v, 7v.
die sound activated ccfl's heb ik nog in mijn wagen gehad ook,
je 12V gaat eerst naar je invertor waar meteen ook het hele sound ding ingebouwd
is en dan naar je ccfl. in die sturing zit dan de schakelaar waarmee je kan kiezen
of ie al dan niet op geluid moet reageren.

hopelijk ben je d'r iets mee....
Dus in principe als ik de stroomdraad van de 12 zou onderbreken en die op mijn schakelaar zet zou mijn ccfl zonder probelemen moeten werken en zelfs sound activation ook?

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Waarschijnlijk zit er op het printplaatje bij de CCFL iets waarmee je em aan / uit / sound activated kunt zetten.

Dus je zet em gewoon op sound activated en dan zorg je dattie wel of geen stroom krijgt dmv een schakelaar...
Simpel zat...

OC / CM - Begint eer ge Bezint