Programma om 2e monitor uit te zetten.

Pagina: 1
Acties:

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
ik zoek een programma waarmee je je 2e monitor uit kan zetten en je 1e (primaire) aanblijft.

kheb al gezocht, maar niet gevonden :(

edit: het liefst met een commandline mogelijkheid

[ Voor 19% gewijzigd door MeIsTwisted op 26-03-2003 23:38 ]

Multimonitor is relax :P

Verwijderd

misschien iets duidelijker vermelden wat de bedoeling is, dus je wil niet steeds naar een andere monitor lopen om hem te resetten. Wat is je OS, wat is exact de bedoeling. Anders kunnen we er hier zo weinig mee.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:15
installeer ultramon, kun je hotkeys assignen om vanalles te doen, ook je 2e monitor disablen

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
ik wil met mijn afstandsbediening (via girder) mijn 2 monitor stand-by zetten.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
bolleh schreef op 26 maart 2003 @ 23:39:
installeer ultramon, kun je hotkeys assignen om vanalles te doen, ook je 2e monitor disablen
ik wil niet disablen, maar alleen op standby zetten, want dan is gelijk mijn desktop vergaldmaar zal toch ffies proberen

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

de betaler vervuilt

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
kheb nog gedaan met Ultramon, maar dat is niet wat ik bedoel, want dan disabled hij die monitor en mijn AD-dingen gaan dan naar mijn 1e monitor en gaan niet automatisch terug als ik monitor 2 weer aanzet.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Via afstandsbediening wordt lastig, maar ik druk dan altijd op die grote knop voor op de monitor waar "OFF" bij staat :)

Er zullen vast wel API-calls zijn die specifieke onderdelen van je PC in stand-by kunnen zetten, dus desnoods programmeer je het zelf :) Het is iig wel lastig zoeken, veel te veel hits met Google :'( :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
Paul Nieuwkamp schreef op 27 March 2003 @ 11:30:
Via afstandsbediening wordt lastig, maar ik druk dan altijd op die grote knop voor op de monitor waar "OFF" bij staat :)

Er zullen vast wel API-calls zijn die specifieke onderdelen van je PC in stand-by kunnen zetten, dus desnoods programmeer je het zelf :) Het is iig wel lastig zoeken, veel te veel hits met Google :'( :P
hmmm, jah, dan ga ik wel wel wat proberen te programmeren. Weet iemand een API oid?

Pagina: 1