Toon posts:

welke dvd-burner

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb wat geld over.
Nou zat ik te denken hier een dvd-burner voor te kopen. Ik heb een lenco dv12 dvd speler. Ik wil graag een burner die hiervoor dvd kan branden die te lezen zijn. ik weet niet precies welke standaard ik dan moet nemen +rw +r -r -rw. Zou iemand me misschien ook kunnen uit leggen wat het verschil is tussen 2x 2,4x en 4x??

bijvoorbaat dank

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net op : http://www.dvdrhelp.com/d...Dname=lenco&Search=Search

dat ie dvd-r, dvd+r en dvd+rw ondersteund dit limiteerd de keuze wat denk ik

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:52

E-Vix

Nu met sneeuw!

Dat lijstje die je net zelf geeft is alleen maar voor DVD spelers, en niet voor DVD burners.
Er is op dit moment maar 1 burner die zowel DVD-R DVD+R DVD-RW en DVD+RW ondersteund, en dat is de Sony DRU500AX.
Het verschil tussen 2x 2,4x en 4x is hoe snel hij kan branden. Hoe hoger dat getal, hoe sneller hij een DVD bakt. 2x duurt ongeveer 30 minuten meen ik, en 4x ongeveer 15.

[ Voor 3% gewijzigd door E-Vix op 26-03-2003 23:36 ]

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
ik heb is het niet ook zo dat de 2,4x voor de -r/-rw hetzelfde is als 4x voor +r/+rw ??

of omgekeerd?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003), check de specs op de sites van de fabrikanten, lees wat reviews op T.net, THG.com, etc en zoek op GoT rond voor probleemgevallen en ervaringen, vergelijk de prijzen op de PW, etc..

/overbodig

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 27-03-2003 06:47 ]

Dit topic is gesloten.