[belasting progje] wachtwoord kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01 15:43
Dit wordt een beetje een "long shot" maar het valt te proberen...
Mijn vader is met z'n digitale belastingaangifte bezig en wou even die van vorig jaar terugkijken. Daarvan hebben we keurig een kopie bewaard, maar nu heeft hij het voor elkaar gekregen om het wachtwoord te vergeten. Zelf heb ik geen verstand van dit stukje software, maar misschien is hier iemand die een idee heeft hoe we de digitale aangifte weer open krijgen.

Oh, die electronische handtekening hebben we nog wel, maar dat is dus niet de gezochte code.

Verwijderd

opnieuw installeren, dan kan je in het nieuwe programma, je oude aangifte gewoon openen

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 23:23 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

misschien even contact opnemen met de vrienden van de belastingdienst ;)

• cwppol
niet mijn vriendjes... zijn vriendjes :)

ik ben dan misschien wel de "systeembeheerder" maar ik doe mijn aangifte nog op papier :P

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

cwppol schreef op 26 March 2003 @ 23:27:
niet mijn vriendjes... zijn vriendjes :)

ik ben dan misschien wel de "systeembeheerder" maar ik doe mijn aangifte nog op papier :P
ik zei ook "de" ;)

maar dit soort zaken mogen niet via GoT gedaan worden ivm eventueel misbruik ed ;)

Verwijderd

yup, ik heb bij de helpdeskaangiftediskette gezeten voor de belastingdienst, wij konden toen exact nakijken welk wachtwoord de mensen hadden genomen. Ik weet niet 100% zeker of ze dat hier ook mee kunnen maar anders kunnen ze hem wel resetten.

• cwppol
nou je... we zijn dankzij de eerdere post al een stukje verder. Ik heb de software even op mijn eigen systeem gezet, nu kan hij alleen de file op de diskette nog niet aanzien voor een aangifte... Misschien toch niet de juiste file gebackupt :) Ik zal morgen papa's systeem eens even ondersteboven gooien op zoek naar de hd-copy.

Overigens, even in reactie op de posts hierboven, het was dus niet mijn bedoeling om hem te kraken (tenminste... niet direct :p) of andere illegale zaakjes...

Als het echt niet lukt om iets te vinden zal ik de belastinglijn wel eens even (laten) bellen. Vraag me nu wel af waarom hij geen print gemaakt heeft, die mogelijkheid kom ik namelijk overal tegen... maar dat is natuurlijk geen probleem wat jullie kunnen beantwoorden }:O

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

cwppol schreef op 26 March 2003 @ 23:58:
Als het echt niet lukt om iets te vinden zal ik de belastinglijn wel eens even (laten) bellen.
Ik zou daar eens mee beginnen, want wat je nu probeert is gewoon de beveiliging omzeilen die door middel van een wachtwoord er op is gezet, en dat is niet de bedoeling. Zie ook FAQ Algemeen beleid - Beveiliging omzeilien. Zo'n wachtwoord zit er natuurlijk niet voor niets op, en wij kunnen vanaf hier niet zien of jij echt wel goede bedoelingen hebt, en zelfs al heb je dat wel, dat kunnen er wellicht mensen meelezen die dat niet hebben ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.