[Win2k] WTSunregistersessionnotification

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik krijg bij het starten van win2k pro de volgende melding
The procedure entry point WTSUnRegisterSessionNotification could not be locdated in the dynamic link library WTSAPI32.dll
Deze melding komt van het progsel necmfk.exe, of wel de driver voor de one touch keys op mijn keyboard. Ik heb de officiele NEC keyboard drivers gedownload en geinstalleerd, maar hij geeft dus deze problemen na de installatie

ik heb al geprobeerd de .dll van een XP install te kopieren naar mijn bak (omdat het een 2K/XP driver was) maar dat werkte ook niet, krijg nog steeds dezelfde melding.
heb er SP3 en DX8.1 op staan op dit moment. Het heeft eerder onder 2k gewerkt, maar nu wil het niet meer.
Ik heb vanuit device manager handmatig de driver geinstalleerd, maar nog steeds deze melding.

Als ik de .dll file open in notepad zie ik wel de WTSUnRegisterSessionNotification staan tussen nog heel veel andere dingen.

Iemand een idee waar het aan ligt?

specs:
keyb is een NEC note keyboard with one-touch start buttons
mobo is een NEC J6N (met ali chipset)
OS is win2k pro UK met SP3. (reinstall van vandaag).

het gaat hier om een PB igo 6000 series.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:55

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

WTSUnRegisterSessionNotification is een onderdeel van WTS. Ofwel "Windows Terminal Services". Deze API zorgt ervoor dat een gesloten window ook "Unregistered" wordt en dus geen sessie-informatie van de Terminal-Session krijgt.

Ofwel: WTSUnRegisterSessionNotification is dus geen onderdeel van de software van NEC.

Ik weet dus niet of je wat met Terminal Server doet, maar wellicht helpt het je verder. Typ "WTSUnRegisterSessionNotification" maar 'ns in op de Microsoft MSDN, dan kun je er nog meer over vinden. :)

[ Voor 15% gewijzigd door mOrPhie op 27-03-2003 09:18 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
mOrPhie schreef op 27 maart 2003 @ 09:16:
WTSUnRegisterSessionNotification is een onderdeel van WTS. Ofwel "Windows Terminal Services". Deze API zorgt ervoor dat een gesloten window ook "Unregistered" wordt en dus geen sessie-informatie van de Terminal-Session krijgt.

Ofwel: WTSUnRegisterSessionNotification is dus geen onderdeel van de software van NEC.

Ik weet dus niet of je wat met Terminal Server doet, maar wellicht helpt het je verder. Typ "WTSUnRegisterSessionNotification" maar 'ns in op de Microsoft MSDN, dan kun je er nog meer over vinden. :)
Dat het geen onderdeel is van de NEC software wist ik.
Maar ik zal dan eens zoeken op ms.com