Van een AMD TB 1000mhz naar AMD XP 1800+

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 10:38
Ik heb nu al iets van 2 jaar een AMD Thunderbird 1ghz, ik kan aan een AMD XP 1800+ Processor komen voor onder de 80 euro, ik heb het eventjes bekeken en mijn MSI K7T Turbo RAID Mobo kan deze processor hebben,....nou mijn vraag....
zal ik groot verschil merken met games , ik heb bijvoorbeeld games die ik niet met alle settings voluit kan spelen en soms sowieso niet soepel, zullen die nu echt fors beter draaien? dit kan misschien als een logische vraag overkomen, toch wil ik het ff weten, wil geen miskoop doen. Heb een Elsa Gladiac 920 Geforce 3 en 384 MB Ram

Verwijderd

''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 22:31 ]

Verwijderd

Ik denk dat je wel prestatieverbetering zult krijgen hierdoor. Je gaat er zeker 500 MHz op vooruit, en dat is wel de moeite. Ik denk alleen dat je games nu nog niet voluit gespeeld kunnen worden, maar soepel lopen ze waarschijnlijk wel.
Het is ook zo dat het natuurlijk aan meerdere factoren ligt. Het is niet alleen de CPU die het werk doet maar ook de Videokaart en het interne geheugen.

Als ik jou was zou ik het gewoon doen. Bij ontevredenheid kun je hem altijd weer verkopen. :)

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31
devilsnight schreef op 26 March 2003 @ 22:25:
Ik heb nu al iets van 2 jaar een AMD Thunderbird 1ghz, ik kan aan een AMD XP 1800+ Processor komen voor onder de 80 euro, ik heb het eventjes bekeken en mijn MSI K7T Turbo RAID Mobo kan deze processor hebben,....nou mijn vraag....
zal ik groot verschil merken met games , ik heb bijvoorbeeld games die ik niet met alle settings voluit kan spelen en soms sowieso niet soepel, zullen die nu echt fors beter draaien? dit kan misschien als een logische vraag overkomen, toch wil ik het ff weten, wil geen miskoop doen. Heb een Elsa Gladiac 920 Geforce 3 en 384 MB Ram
is 80 euro niet veel?...
AMD Athlon XP 1800+ (1,53GHz) € 65,- (price watch)
En ik weet dat je het kan merken want ben van 1000 tbird naar palo 2000 gegaant tijd geleden en dat merk je echt wel...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Enige wat sneller gaat lopen is de cpu, verwacht dus geen wonderen (het is sneller, daar niet van :) ). Daarnaast is het de juiste combinatie cpu/mobo/geheugen die 't 'm doet (en een XP 1800+ op dat bord plus geheugen is niet de meest evenwichtige combo). Anyhow, dit is toch een review-kijken vraagje, check desnoods eerder aangehaald upgrade topic :) Twee redenen waarom ik 'm dicht doe.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie Alex T.

Lees ook eens de laatste posting van Dit graag lezen eer je een topic opent B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.