[IGI 2 Covert Strike] Problemen met v1 patch

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06 11:56
Heeft iemand deze patch ook al geinstalleerd?
Installen lukt wel, maar ik krijg een fatal error over 1 of ander FNT (font) file in m'n common map als ik de game wil starten.
Voor de update had ik de error niet en ik heb inmiddels de patch (40.1mb) al van verschillende locaties gedownload.

Precieze error:

ILF file corrupt: LOCAL:common/fonts/font1.fnt (deze file is er trouwens niet in de map)

Dus heeft iemand deze problemen ook?

*edit: duidelijkere uitleg

[ Voor 11% gewijzigd door RUFFNECK op 26-03-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:52
Als er een bestand ontbreekt en het niet door de patch komt zou ik als eerste even IGI2 zelf overnieuw installeren. Misschien heb je wat afgevinkt om het niet mee te installeren, maar dat het nu wel nodig is :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
MaRc0 schreef op 26 March 2003 @ 22:20:
Als er een bestand ontbreekt en het niet door de patch komt zou ik als eerste even IGI2 zelf overnieuw installeren. Misschien heb je wat afgevinkt om het niet mee te installeren, maar dat het nu wel nodig is :)
Ja had ik ook al aan gedacht (sorry niet gezegd in me post). Ik heb het spel zelf dus al 2 keer geinstalled, voor de patch werkt ie goed (ook online), na de patch krijg ik de error. De enige reden dat ik em wilde updaten is omdat sommige servers deze versie ook al draaien en ik dus niet kon joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:52
Als je maar één font mist zou je die font aan iemand anders kunnen vragen als diegene de nodige font natuurlijk wel heeft :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
Ok probleem opgelost, tnx Marco, maar had (stom genoeg ja) gewoon te maken met een outdated No-CD patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Goed, uiteindelijk illegaal... no-CD patch = illegaal
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.