LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Het is ook maar een beetje geluk hebben wat voor chippies je hebt. Je moet echt geluk hebben wil je een goed ocbare kaart hebben. Sommige kaarten komen een heel eind, andere komen maar een klein stukje.
neeh maar de zelfde type bouw datum enz @ p4 gaat wel 412-370 zelfde chippies en week nummer. Dus het light duidelijk aan de de Nforce drivers zodra je die er op zet krijg je allemaal stroken die weg valen enz.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 22:16:
Wat bedoel je precies met stress?
Het is ook maar een beetje geluk hebben wat voor chippies je hebt. Je moet echt geluk hebben wil je een goed ocbare kaart hebben. Sommige kaarten komen een heel eind, andere komen maar een klein stukje.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
We zullen vanavond wel zien, astennu jij zegt dat het aan de drivers van nforce2 ligt. Welke versie heb je nou dan ?
over dat agp fastwrite heb ik gelezen op 8rdafaq of 8rda .comAstennu schreef op 26 March 2003 @ 21:48:
Ik heb nu een nieuwe ATI Radeon kaart maar in combinatie met een Epox 8RDA+ geeft i op clock speeds van 360 mhz core of mem al zeer veel stress. De oudere kaart had daar geen last van. Bijde kaarten hebben dezelfde bios maar eeen iets andere pcb. Nu doet de nieuwer kaart het in een P4 wel goed dan clockt zo'n kaart 400-370 zonder problemen. Bio_Blade had zelfs altijd stress totdat i Fast-Writes uit zetten. Iemand enig idee waaraan dit ligt ?
uitzetten stond er in bios guide want het werkt niet goed. zal misschien je prob oplossen
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Kun je niet bepaalde driver onderdelen niet installeren? Zoals je agp driver ofzow? Dan je die terugzet met een rollback ?Astennu schreef op 28 maart 2003 @ 10:17:
zonder driver doet i het wel goed en ook hoge oc's
tja geen idee maar kaart is al weg heb mijn oude weerk gepakt ( ook 9700 pro ) die had er geen last van.pierre-oord schreef op 28 maart 2003 @ 10:26:
[...]
Kun je niet bepaalde driver onderdelen niet installeren? Zoals je agp driver ofzow? Dan je die terugzet met een rollback ?
dus wel toevallig dat de jouwe het wel doet
Hij heeft die van mij dave. Dus hij zou er ook last van hebben maar ik had het niet alleen op hogere oc speeds.Gipsy King schreef op 28 maart 2003 @ 21:56:
zet fast write maar eens aan , 3 kaarten hebben er last van al tot nu toe , die van mij , astennu(frank) en een maat van me bijde dezelfde 3 ,
dus wel toevallig dat de jouwe het wel doet
greets bio
jah dan hebje mischien hetzelfe. gewoon ff Fast-Writes uit zetetn en kijken wat er gebeurtpoing schreef op 29 maart 2003 @ 10:48:
Ik heb dezelfde config en bij een te hoge OC van moederobord / CPU / Radeon krijg ik storing op het scherm (dat pas weg gaat bij een reset). Het rare is dat die PC lekker blijft door 3D marken.
er zit hynix 2.6ns mem op en in het bios staat samsung ddr 9700pro bios , dat lijkt me erg lomp van de fabriek dat kan toch nooit werken ???
snap er niks meer van
Uhm das wel vaag. MAar je kunt met dezelfde bios volgens mij gewoon ander merk geheugen gebruiken.Gipsy King schreef op 30 March 2003 @ 23:06:
ik flashte net mijn bios uit mijn 9700pro rev 3.o om te kijken waarom fast writes storing geeft , heb het probleem al gevonden ,
er zit hynix 2.6ns mem op en in het bios staat samsung ddr 9700pro bios , dat lijkt me erg lomp van de fabriek dat kan toch nooit werken ???
snap er niks meer van![]()
![]()